Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebe,peklo ,ráj

20. 02. 2000
3
0
647
Autor
Ema

pro blízkého vzdáleného

Pro ten tvůj úsměv co míváš na tváři Pro tenhle úsměv co oči mé rozzáří Pro tenhle úsměv šla bych světa kraj Pro ten tvůj úsměv dobila bych ráj Pro tvoje oči zářící Pro tyhle oči barvu hnědi mající Pro tyhle oči zvoucí mě do tebe Pro tvoje oči šla bych do nebe Pro tvoji duši záhadnou Pro tuhle duši proradnou Pro tuhle duši co mi utekla Pro tvoji duši půjdu do pekla.
cempe
15. 10. 2004
Dát tip
Tak to mě opravdu rozesmálo. To, ale unylé, promiň píšu svůj první dojem. Country píseň jak prase, hurá do hitparády a to se ještě pořád směju.

Merle
21. 02. 2000
Dát tip
mě se to líbí...

Ramona
20. 02. 2000
Dát tip
Do pekla ! Hmm, proč ? Kdo chce kam, pomožme mu tam :-)Promiň, tip.
~ ~ ~

Daimon Terr
20. 02. 2000
Dát tip
Jak Jsi nádherná ...
Jak jsi báječná ...

T.I.P

Hackman
20. 02. 2000
Dát tip
v zivote te potka jen jedna nejkrasnejsi vec - kdyz je clovek zamilovany davam tip a dik

AZALIN
20. 02. 2000
Dát tip
Jo... je to fakt pěknýýý.. :-)) v tom čtvrtým verši je sice myslím taková menší pravopisná chybka, no ale třeba je to schválně.. co já vím.. ;-))

kirkov
20. 02. 2000
Dát tip
Tady by určitě zajásal někdo jako Janek Ledecký, ale mě to nesedí. Chybí mi v tom alespoň špetka invence.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru