Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kámoš či kurva?

02. 05. 2002
4
0
1238
Autor
Bezdomovec

Milé děti, chci vám nastínit, jak můžete poznat přítele, který vás chce jen oškubat, abyste se pak nenechali polapit do jeho sítí!

1. považují slovo díky za zadostiučinění i když by mohli něco vysolit :o)
2. když si pujčí prachy, tak už je neuvidíte (přátele i prašule)
3. za každých okolností se na vás usmívají

4. nenazývají vás \\\"ty kurvo\\\"
5. ptaj se vás jaký plat má váš otec a matka
6. jestli kupujete kamarádům dárky k vánocům
7. nechtějí od vás sex (opravdový taky vobčas ne, ale většinou jo :o)
8. přijdou na váš pohřeb (opravdoví kamarádi odmítají vaši smrt přijmout)
9. choděj chlastat v 90% jen když jsou zvaný (kamarádi se klidně nechaj pozvat vždycky a nesere je, jestli to blbě vypadá)
10. smějou se vašim vtipům tipu: \\\"Sem si nůžkama ustřihl koule.\\\"

 

No a víte, co z tohoto vyplívá?
1. někdy je lepši bavit se s falešnými přáteli

2. sem na mol


Negi
20. 08. 2003
Dát tip
Jo, tak to je super. du na další

Katčenka
09. 04. 2003
Dát tip
:-)))

Helga
04. 04. 2003
Dát tip
Já nějak neuchopila, o kom ty body vypovídaly, jestli o kámoších nebo o kurvách kámoších. Asi nejsem namol a teď už to těžko dohoním. Tak aspoň že vím, kam zajít, až namol budu - jednou jsem si tu maličko utrhla ostudu, když jsem decentně navátá odepisovala nesprávným adresátům na zprávy a rozvíjela v nich "filozofické" myšlenky. Jináč je to takový tupý, ten návod pro děti, ale pobavil mě. A jen pro tebe oblíbená píseň mého táty: (pamatuju si jen část refénu, on táta ani jinou část moc nezpívá) "Proč jste si mě vykulčili, ba jo, když selka na vás volala. (...) Kančit nemám čím, péro v sádře mám, vaj, vaj, vaj, vaj." Zdar.

Bezdomovec
11. 05. 2002
Dát tip
jasne

Primitiv
09. 05. 2002
Dát tip
Hele tohle je fuckt výborný....Nejlepší dílo!:) Podívejte se na chlápka co si řiká cYd...je to fakt prdel...řikám tomu punkový spisovatelství..:)

blázen
09. 05. 2002
Dát tip
No řek bych, že tak půlka toho vážně sedí...

Vole
06. 05. 2002
Dát tip
no tak koniec je dobriii!

Vole
06. 05. 2002
Dát tip
fakt

ilake
03. 05. 2002
Dát tip
:-)

siti
02. 05. 2002
Dát tip
kurva to je dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru