Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jak Amír pásl tele

04. 05. 2002
1
0
1093
Autor
kobliha

Měl to těžké,sena nebylo!!

pásl tele  za rohem

mazal ho tam tvarohem

termix,jogurt,slanečky

tancoval tam tanečky!

 


tak to je poesie jak ma byt....*

jester
21. 09. 2002
Dát tip
.. ale jinak.. je to chytre.. takhle si zvetsovat "ctenost:.. co?))

Aki
20. 09. 2002
Dát tip
Monty: nejsem sice zemědělec, ale podle zákonů, který platěj v Akiho světě, blijou. A to tzv. formou mexický vlny - nejdřív se zvedne slez a pak to pokračuje dál... :o))

Aki, on to tele mazal. Nikoli krmil. Aspoň já to tak chápu. Nejvíc se mi líbí ten název. Skoro jako nové LP skupiny Amir má hlad (nebo tak nějak): Salám a Lajka. :o)

gd
19. 09. 2002
Dát tip
Ahmed má hlad, Monty. Ahmed.

Jo Ahmed, díky gd, mě to pasení telat zmátlo. :o)

Aki
19. 09. 2002
Dát tip
Monty: no, mně osobně by k poblití stačilo i pomazání vším tím výše jmenovaným, konzumace by nebyla ani nutná... :o)) ale chápu, že telata maj asi silnější žaludky... :o)

Aki, hlavně maj tři předžaludky, čepec, bachor a knihu... a pak vlastní žaludek, kterejžto se zove slez... ale i když mám zemědělku, přiznám se, že nevím, jestli krávy (tedy i telata) taky blijou. Teď mě to bude zas pronásledovat, jako ten vůl na dráze, to jsem si zas naběhla! :o(

Aki
13. 08. 2002
Dát tip
jen aby se to tele z tý stravy nepoblilo...

gd
01. 08. 2002
Dát tip
Gédé jede, tiše přede... Ano, takhle si představuji vzorovou blbost. Tip.

sue
06. 05. 2002
Dát tip
no jo, ale víš jak mu bylo špatně, když tancoval po termixu, jogurtu a slanečkách, ten chudák musel zvracet 14dní. a tomu teleti to asi taky zvlášť příjemné nebylo. no nic... jinak úúúúúúúúúúúúlet.

inblue
05. 05. 2002
Dát tip
Můžem se hádat, kdo je na tom hůř... Ale podívej se na jin-jang. Zřejmě si budete rozumět. Tak snad se ti někdy podaří složit něco mnohem, mnohem lepšího.

misak
04. 05. 2002
Dát tip
...protože mám za rohem schůzku s panem tvarohem... [Jan Vodňanský - Šlo povidlo na vandr]

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru