Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

---den 003---

05. 05. 2002
3
0
1086
Autor
Máslo

máslo.cz

Kohokoliv na světě (s výjimkou pár uzavřených a izolovaných skupin) znáte maximálně přes sedm prostředníků. Fascinující... Ale pravdivé. Dřív tomu tak nebylo, ale dnes je to skutečně možné: já třeba mám kamaráda v Houstonu, který chodí na stejnou univerzitu jako Bushova dcera. Takže tam bude dost možná stačit jeden nebo dva prostředníci, čili mezi Bushem a mnou jsou maximálně 4 lidi. Mezi Havlem a mnou jsou 2 lidi (a těch cest je mnoho), jen tři lidi stačí i mezi Křováky v Jižní Africe, o kterých by si člověk myslel, že jsou mimo dosah... A čím víc lidí znáš, tím víc jich poznáváš, to je jasné. Řekl bych, že 90% ČR by se dalo \"sesíťovat\" maximálně 4 články.
Wopi
09. 06. 2002
Dát tip
*

Toxman
09. 05. 2002
Dát tip
Je to velmi zajimave... takze ted mam k Bushovi maximalne 5 lidi :-))). Chi chi, no nic to jen kdybych s nim potreboval NUTNE mluvit. tip :-)))

sue
06. 05. 2002
Dát tip
a já to četla až tady, ale i když to k životu nepotřebuju, je dobré to vědět...možná...asi tak dík, másle.

Danny
06. 05. 2002
Dát tip
já to četl na www.root.cz , je tam k tomu i celkem dlouhá diskuse

Shakul
06. 05. 2002
Dát tip
astalavista: Před měsícem??? Já to slyšel někdy před dvěma lety a předpokládám, že je to už desetiletí známá věc :-))

Astalavista
05. 05. 2002
Dát tip
Skvělý objev, jen kdyby nebyl před měsícem v Týdnu...

Cirilla
05. 05. 2002
Dát tip
Já to zase četla v 100 + 1 chichíí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru