Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První zmrzlý

05. 05. 2002
0
0
1361
Autor
Willi

                                    P o jarním tání

                                    

                                    A po odlivu ledu

 

                                    N astává čas

                                    

                                    K rásného rozjímání

 

                                    R áda mám tu dobu

 

                                    Á leje kvetou a

 

                                    C estou milenci se vedou

                                                


Muawijhe
23. 06. 2002
Dát tip
Tomuhle typu básní nefandím. :o(( Promiň.

Brunhilda
10. 05. 2002
Dát tip
pockej,ted sem zmatena,tohle sem cetla a moc se mi to libilo,ja myslela,ze myslis ete neco jinyho.....

Brunhilda
09. 05. 2002
Dát tip
juknu vecir, stopro, ted du predstirat, ze se ucim (silene namahava cinnost!!!)

Marco
08. 05. 2002
Dát tip
No, na Binifáce se vysloveně těším.... :-))))))))))

Willi
08. 05. 2002
Dát tip
No ták překlep , buˇmne soudní ! :o)))

Brunhilda
08. 05. 2002
Dát tip
dobryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!! jen myslim, ze álej je alej a ne álej :o))

Willi
08. 05. 2002
Dát tip
No jo , ale nějak jsem tam musela nacpat to dlouhé " a " ! :o)) Jo a mám tu i jinou novou věc , pokud chceš tak na to jukni ! Já taky juknu na tebe !

Willi
07. 05. 2002
Dát tip
Binifáce taky zkusím , dočkej času jako husa klasu !

Willi
07. 05. 2002
Dát tip
Na Pankráci nebydlím , ale mám trvalé bydliště v Brně - Bohunicích a tam je taky vězení , sice jen vazební , ale je ! :o)))

sue
06. 05. 2002
Dát tip
taky mám ráda tu dobu, ale vodění za ručičky mi nevoní. je to moc okázalé. jsem cynik?

Marco
06. 05. 2002
Dát tip
...ten Pankrác by mě také docela zajímal - a co Bonifác ... :-)))

Whelp
05. 05. 2002
Dát tip
Pekné, pekné, pekné... Připomíná mi to jednu píseň od zahraničního autora. :o)

Willi
05. 05. 2002
Dát tip
Snad bude mít Albi radost !

Dolores
05. 05. 2002
Dát tip
ty jsi z pankráce?

houmles
05. 05. 2002
Dát tip
Vedou se vedou Je jim to třeba Evidentně ve dvou Zejtra svadba Neva, že svět zmizel I nebe - barva skořice Cihlová zeď, z drátů uzel Elekrický světla, ručnice

Whelp
05. 05. 2002
Dát tip
Dobrý, a kdy že to má ta Vjeznice svátek? :o)))

houmles
05. 05. 2002
Dát tip
ne kdy ale kde. Pankrac je idealni misto pro zamilovane.

Whelp
05. 05. 2002
Dát tip
Pankrác má svátek 12. 5. pokud to nevíš. A na Pankráci jsem byl, moc ideální mi to nepřipadlo. :o/

houmles
05. 05. 2002
Dát tip
nejsem blbej jak kalendar ;-) A nevim co se ti mohlo nelibit na Pankraci. Jsi snad zaprisahlym puritanem, ze opovrhujes modernim bydlenim a krasnym parkem s neuveritelne skvelou restauraci primo na pul cesty? Inu coz, kazdy ma nejake chyby, chapu ze Tvuoj smysl pro estetiku si nezada s teplotou pri ktere se i voda meni v led. Chapu ze pro nektere je Jizak hned po Cernem moste a Sidlisti Barrandov nejhezcim mistem v Praze, ale muj vztah k Pankraci to ani v nejmensim nezmeni..

Whelp
05. 05. 2002
Dát tip
Tak aby bylo jasno, v Praze je to nejhezčí na Podbabě. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru