Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

09. 05. 2002
8
1
880
Autor
Strašák

Samota

 

Sobota to je

zchromlá herka

s podivnou tísní

na hřbetě.

Daleko zbývá

do pondělka,

já v lochu,

nevím o světě.

 

V neděli jsou zas

všichni spolu

a nesluší se vyzvánět.

Zbyla jen

špetka alkoholu,

co léčba duše

na zánět.


1 názor

Benetka
před 10 měsíci
Dát tip

Pěkně podáno!

Je až s podivem kolik úžasných věcí lidi napíšou a ty si to nikdy nepřečteš. Jednoduše proto že těch úžasných lidí a jejich myšlenek je tolik  tolik  tolik... Sta a sta tisíce miliony. A jen Pan když chce tak cesty spojí...


Strašák
24. 09. 2002
Dát tip
Díky.

Beezer
16. 09. 2002
Dát tip Benetka
Tak teď i já se svou troškou do mlýna. Každý přece nepíše jen pro ohromení lidí. Pro mě jsou básně citovou úlevou. Vykřičením ze světa. Když se mi prostě něco nelíbí, tak to zkrátka vybleju na papír a je mi úplně jedno, co si o tom kdokoli myslí. Můj názor na tohle dílko je, že je skvělý. Napsaný od někoho kdo o samotě něco ví. A jelikož i já o ní něco vím, tak s tím to dílem soucítím.

Čajke
19. 05. 2002
Dát tip
*

hipinka
16. 05. 2002
Dát tip
Musím souhlasit se Strašákem, samota je s odpuštěním pěkná svině a já mívám stejné pocity, myslím, že forma básní hodně záleží na pocitech, které mám při psaní...

Strašák
14. 05. 2002
Dát tip
Je dobře, že nevíš, a nic ti neříká osamění, vzhledem k tvému věku není divu, odpovím ti slovy své básně: Co komu o marnosti vyprávět... čekat, že pochopí snad kdos osudy dní, příběhy měsíců a let? Ó nikoliv. Zbytečno v žhavém uhlí bos kůži si pálit, a verše psát, a boha chválit... Dřív než se rozední a roztočí se svět, může být... cokoliv. PS: Nepřeju ti, abys zažil co je samota, a nemám na mysli jeden den bez matky. To jen pokud ti obsah nic neříká.

bogart
10. 05. 2002
Dát tip
nic proti Tobě Strašáku, ale proti této básni toho mám hodně. myslí, že obecným trendem (začněme Whitmanem a pozdním Baudelairem) je vysrat se na rádoby krásu rýmečků a zaměřit se na obsah. nic proti rýmu, spíše planý obsah mě zde téměř zraňuje. o mém pojďme diskutovat ke mě, díky.

dara
09. 05. 2002
Dát tip
Mívám podobnou sobotu :-/

bogart
09. 05. 2002
Dát tip
na nic. ne vše co napíšete stojí za to někam poslat

Armand
09. 05. 2002
Dát tip
*

Šejn
09. 05. 2002
Dát tip
je to dbbrý

Radost
09. 05. 2002
Dát tip
ale jó, jsou i horší...

clondaik
09. 05. 2002
Dát tip
Tak tohle mě dostalo. *

Strašák
09. 05. 2002
Dát tip
Asi se vám některým nelíbí forma, že. Nic proti tomu, ale básniček bez formy, jen neučesaných myšlenek, halabala poskládaných se dá vyprodukovat denně dost, lze tomu říkat poeze? Toť otázka. Někteří ve své složitosti se jen ukrývají za rádobypěkné obraty. Doporučuji sáhnout do knihovny, a číst. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru