Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zahájení lázeňské sezóny v Teplicích

08. 05. 2002
0
0
1962
Autor
clovrdka

lidičky, přijeďte, stojí to za to...a vstup zdarma :-))) bude tu spousta skvělý muziky, čajovna v Zámecké zahradě...prostě každý si tu přijde na své :-)))

Milí písmáci, písmačky a písmáčata,

ráda bych Vás pozvala na

 

"Zahájení lázeňské sezóny v Teplicích",

 

které se koná ve dnech

 

25. 5. - 26. 5. 2002

 

Podrobný program lze nalézt na www adrese:

 

http://www.teplice.cz/kultura/akce.php?sel=1

 

Doufáme, že se přijedete podívat a budete se skvěle bavit :-))).

 

P.S. Dobrou náladu s sebou!!!

A nezapomeňte vzít všechny kamarády, známé, přátelé, tetičky a strýčky, tchýni a tchána, babičky a dědečky....prostě přijeďte úplně všichni :-)))

 

8. 5. 2002


anonym3
29. 09. 2003
Dát tip
Lidičky,slyšela jsem, že se u vás v Teplicích objevila nějaká novější čajovna (tak rok dva ago...) chtěla jsem se zeptata jestli o tom něco nevíte, je prej moc super a my s kámoškou zkoušímě co se dá:-) kdyžtak napište na muj mailik inunka@centrum.cz diky moc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

clovrdka
12. 05. 2002
Dát tip
papiii, to je fakt, ale za rok přijeď - my tu na tebe počkáme :-)))

Mahoney
09. 05. 2002
Dát tip
zní to báječně :) ..jen pozor - je to 25.5 - 26.5

Mahoney
09. 05. 2002
Dát tip
možná se i ukážu, ale asi spíš ne.. už nemám ani na vlak.. ale to hafo divadel a čajovna a spousta dalších věcí.. no jejej :)

clovrdka
09. 05. 2002
Dát tip
Mahoney chybička se sice vloudila, ale už je opravena...díky :-)

bůůů bééé... letos tam asi nebuduuu... uá uá... zčajujte se za mě, nakrmte v zámecký zahradě všechny ty losy lososy lotosy i soboly a třeba i patosy... plivněte za mě do kašny pro štěstí, já vám ten deseťák pak vrátím... spešl pro clovrdika a clovrdku: jako bych tam byla s váma :-))

orsm
09. 05. 2002
Dát tip
Hezky a dik za info!! Pozdravuj clovrdika :-))), prej mne zna!!

clovrdik
09. 05. 2002
Dát tip
neboj se, určitě přijedu, chi chi chi :-)))))

clovrdka
09. 05. 2002
Dát tip
bebitko, tak se trhni a přijeď - když už se trhnu z Podolí já, tak se taky Pankrác nezboří :-)))

clovrdka
09. 05. 2002
Dát tip
clov, ty jezdit nemusíš :-)))

papouch
09. 05. 2002
Dát tip
nojo, .. The Plice jsou a) dalekóó, b) 25. je Břízozadnicokopaniní s Břízobigbýtem holt nende fšecko, co by čék scel

Amanda
08. 05. 2002
Dát tip
Mozna jooo :-))) ufidime jak bude cas hlavne se zkouskama :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru