Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzkaz

09. 05. 2002
3
0
1055
Autor
Bezdomovec

nevadí, co v sobě mám ztřízlivej stejně nepíšu

Kdybych žil tisíc let, nasral bych vám do držky.
Kdybych žil jen sto, nevedlo by se vám vo moc líp.
Nebojím se říct, co nemám rád, a proto teď píšu.
Nenávidím víc své chyby než ty vaše, neboť jdou odpustit a nemusim s nima žít.
Nechci svádět své chyby na ostatní, ale kdyby nebylo jich, udělal bych?
Kdybych si uměl odpustit, nežil bych si líp?
Kurva...
Katčenka
09. 04. 2003
Dát tip
Hodne dobrej je ten zaver.Proste jen "kurva" ... myslim ze to by docela stacilo jako jedno dilo,protoze pod takovyn "kurva" si de predstavit milion veci.

ty první dva řádky jsou Bomba, to si zaslouží tip :-)) (sorry ale mě to dost pobavilo)

Bezdomovec
04. 04. 2003
Dát tip
když to dneska čtu musím se smát, i když to cítím pořád stejně :o).

houba
14. 03. 2003
Dát tip
*

Bezdomovec
11. 05. 2002
Dát tip
s tou kompilaci jsou ted mensi problemky donese mi nekdy tu smlouvu teda to je jedinej problem ted smlouvy a ze mi odesla jedna kapela, nebo spis rozpadla ale uhanim novou - dve :o)

Armand
10. 05. 2002
Dát tip
Jo, žil by sis líp :)) Je ale to , o co tu běží? .. žít si líp? Nikdo koho znám by nedokázal dát svoji energii do tak zdánlivě neuskutečnitelného podniku jakým je grungeová kompilace. To je výjimečnost. Máš jich asi víc, ale tahle imponuje mně. :))

blázen
09. 05. 2002
Dát tip
Je to mimo, takže nevím, jestli půjde dát tip (a jestli o něj vůbec stojíš), ale dost se mi líbí ta pasáž o vlastních chybách. Na té něco je. A první dva řádky taky nejsou zlé ... nápodobně :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru