Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Půlnoc

Výběr: Monty_Python
12. 05. 2002
7
0
1210
Autor
Igor

Nemohu si moc dovolit se dostávat do těchto stavů, přesto je ale někdy úmyslně navozuji.

Půlnoc

 

Je zase půlnoc a já si zvu znovu k sobě své druhé já.Sice silně potlačeno těmi ďábelskými farmaky.Schválně jsem nevzal tabletu Risperdalu. Abych se mohl ptát. Začínám se ptát. Na spoustu věcí se ho ptám. A mé druhé já se začíná ozývat. Přestávám se bát. Jsme přece jako dva bratři. Ptám se - proč ještě existují lidé kterým vadí moje dvě jakosti? Proč jsou na tomto světě ještě lidé, kteří mě za malé přebreptnutí chtějí posílat do izolace. Posílat do izolace za špatné uchopení mé duševní existence. Za špatný odhad určité situace.

Ale teď jsme tady zase dva a jaký je to komfort. Komfortně se přelévat jeden do druhého jako přesýpací hodiny. Přepychově šeptat do tmy. Až se začnu bát moc rychlých přechodů, bude to známka přicházející dřímoty. Až znaven vejdu ve tmu a ráno se probudím zase trochu jiný. Pak už bude ale hodně riskantní si nevzít svůj lék. Stane se ze mě zase věčný štvanec a uprchlík.

Ale až najdu komfort pouze v jednom svém já, potom prý budu uzdraven nadobro.


Hakim
05. 11. 2002
Dát tip
A proč jen v tom jednom? ...mějme rádi své "malé" úniky... Já vím... ...někdy to prostě nejde! Máš tip*

Marco
27. 05. 2002
Dát tip
neřekl jsem neúnosný ... a pro tebe ... vím, o čem píšeš ... jenom slova mě trochu zradila ... i když, možná tam najdeš, co říkám... ! °-)

Igor
25. 05. 2002
Dát tip
Marco, mně to nepřijde až tak neúnosný, prostě se s tím musím naučit žít. A nebo to skončit, jiné východisko tu nevidím. Jinak zdravím a to moc!!!

Marco
20. 05. 2002
Dát tip
dobře popsaná pravda je někdy děsivá, ale krásu v ní dokáží vidět jen ti, kteří ji zažijí... TIP

Myšmil
19. 05. 2002
Dát tip
Asi víme všichni o čem autor mluví, je to také naše veřejné tajemství

Cirilla
17. 05. 2002
Dát tip
Vím, o čem mluvíš...*

Igor
17. 05. 2002
Dát tip
Díky Cirillo, zrovna ti tipuju dílka. Asi víme oba o čem mluvíme!!

Armand
13. 05. 2002
Dát tip
chudým co se mají jen jednou nemá smyslu vyprávět o bohatství... prý... :) *

Nemám slov, sakra. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru