Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zavírám oči

08. 11. 2020
22
17
654
Autor
Čudla

Mám pocit že se topím

není kdo by

mě zachránil.

Přivádí mě to k šílenství

 

Najdu někoho

kdo mě zachrání

někdo, koho znám?

Budeš to ty?

 

Občas nedávám pozor

a život mě sráží

na kolena.

Nedá se na to zvyknout.

 

Když je nejhůř

zavírám oči

protože ty tu nejsi

abys mě milovala.


17 názorů

Douger
31. 01. 2021
Dát tip

Z mého pohledu znovu kýč. Asi kvůli těm tisíckrát použitým obrazům. Na druhou stranu musím uznat, že je to taková "vděčná báseň", protože se s ní jistě ztotožní nejeden čtenář. Nemusí v ní víc hledat, protože je před ním vše rovnou vysvětleno. I když není úplně mým básnickým šálkem kávy, četla se hezky.


MilanH
18. 12. 2020
Dát tip

Někdy bývá těžce


Čudla
05. 12. 2020
Dát tip

Helen Zaurak děkuji za návštěvu, komentář i tip.


Ač bolestná, s citem vyjádřená báseň... sdílím...


Zákon o zachovaní energie hovorí, že sa energia nemôže stratiť. Len sa mení na inú. Koľko na jednej strane mizne, toľko z druhej strany musí prísť... Treba iba prehodiť fázy (- na +).   :-)


Luzz
08. 11. 2020
Dát tip

... i slzu jsem zamáčkla... já chci taky zachránit! pomoc! topím se!

ale jako vážně - na báseň to moc nevypadá, spíš na deníkový záznam anebo na momentální indispozici... budiž... ale na druhé straně - pokud jsi schopen něco takového napsat a ještě k tomu publikovat na písmáku, tak ta potřeba zachraňování asi nebude tak naléhavá.


Nejlepší je se zachránit sám... :)


Umbratica
08. 11. 2020
Dát tip

Bylo by krásné mít někoho, kdo by mě zachránil. Popravdě musím říct, že mi v životě pomohlo hodně lidí a já si toho vážím. Když ale šlo o všechno, vždycky jsem se musela zachránit sama. Tip.


bixley
08. 11. 2020
Dát tip

Nemít u sebe milovaného člověka je vždycky těžké. Je dobré zavřít oči...


Čudla
08. 11. 2020
Dát tip

Děkuji všem kteří se zastavili i za připomínky. Vážím si toho.


Gora
08. 11. 2020
Dát tip

Čudlí, začátek hezký, pak bych trošku pokrátila, abys ses neopakoval  - viz Jitka...


Tak se přádnĕ podívej kolem.


Kočkodan
08. 11. 2020
Dát tip

 

Všechno nepříjemné (včetně srážení na kolena) skončí, až zavřeme oči navždy...

 


až přijde...rychle je otevři....ať nezmeškáš ani jeden pohled.......*/************


atkij
08. 11. 2020
Dát tip gabi tá istá, blacksabbath, Kočkodan, Gora, Benetka

Dovolila jsem si udělat takový výběr, cestu, kterou by se v básni dalo jít....

 

 

Mám pocit že se topím.

Přivádí mě to k šílenství.

Kdo mě zachrání?

Budeš to ty?

 

Život mě sráží

na kolena.

Nedá se na to zvyknout.

Když je nejhůř

zavírám oči.

 

(ty tu nejsi.)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru