Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednou

22. 02. 2000
0
0
503
Autor
Kísp

Sice mi tuto báseň už někdo z vás, kteří se zde pohybujete, zkritizoval ale mě se líbí a tak to sní nesměla zkusím...

Jednou, až na mě budeš mít víc času, jednou až nebudu se muset už o tebe bát, až do vlasů dáš mi z lásky pusu a řekneš tiše, že máš mě tolik rád. Jednou, až pláč vystřídá úsměv, až obavy se změní jen v zlý sen, jednou až kočka se psem k sobě přitulí se až oporou si budou navzájem... Jednou, a já věřím, že ten čas příjde, pak nebudem si muset už navzájem lhát, pak dovlasů dáš mi z lásky pusu a řekneš tiše: Já tě mám tolik rád.
Kísp
26. 02. 2000
Dát tip
Díky všem co se vyjádřili, už jsem myslela, že je to tak o ničem, že ani nestojí za to se ktomu vyjadřovat ať už v dobrým či zlým. Ještě jednou díky...

Rivka
26. 02. 2000
Dát tip
Vítej do blázince:-)
Azalin to řekl - takové pohlazení na dobrou noc... krásný...
Dovolím si jen jednu technickou - zakončení tečkou u první sloky není tak docela "česky", já bych alespoň očekávala dvojici až - pak, což je vyřešeno ve sloce čtvrté... Já vím, je v tom pointa, ale možná by to šlo nějak vyřešit... - drobný, téměř nepodstatný detail:)

Sly
24. 02. 2000
Dát tip
ach, upřímné a přímo zevnitř, miluju to...

pokračuj, prosím

Merle
23. 02. 2000
Dát tip
Tak tohle jsem asi předtím nečetl...
Jinak souhlasím s Azalinem, ovšem s tím, že jako začátek je to dost dobrý, ale musí to bejt začátek, a tedy následovat pokračování...

AZALIN
22. 02. 2000
Dát tip
Dočetl sem se, ze máš zájem poznat názory druhých. Tak teda upřímně: Líbí se mi obsah, vyzařuje z toho láska a naděje a těchhle věcí je dneska na světě málo.. Ale jinak mi to příjde takový obyčejný, nezaujme to žádnou obrazností nebo nápadem (akorát ta kočka se psem se mi líbí).. Ale celkově vzato je to milý pohlazení.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru