Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

......(název si to snad ani nezaslouží...v některých chvílích by se to ale dalo nazvat "realita" )

18. 05. 2002
6
0
1042
Autor
Midway

Je to jen tak k zamyšlení nad svým životem...a jak ho žijeme...nebo nežijeme...dle \"samotářského principu\" řečeno - jak ho \"krájíme\" :)

                          

 

             Sejdeme se v ráji,

                       protože peklo je na zemi.


Knihovník
24. 05. 2002
Dát tip
jak pro koho ... takže, nic-moc ..

Quoniam
21. 05. 2002
Dát tip
Midway: Dostal jsem od tebe avízo, ale žádný text!?

Quoniam
20. 05. 2002
Dát tip
Přemýšlím, proč jsi zaškrtl hlubší kritiku. Jestli tě zajímaly názory ostatních, hodilo by se to spíš do auditoria. K citátu se nebudu vyjadřovat, protože nemá výpovědní hodnotu. Pokud bych řekl: "Sejdeme se v pekle, protože ráj je na zemi." a nic víc, má to stejný význam, jako tebou uvedený citát. Navíc tam máš malý r a p, takže neodkazuješ k ničemu konkrétnímu, ale k nějaké obecné představě. Co mě zaujalo, byl prolog. To myslíš vážně? To jako, že nevyslovené myšlenky neexistují? Nebo až tím, že něco pojmenuješ, to teprve začne existovat? A proč ten patos (... možná to neměl dělat ...)? A odkaz na povrchní "kult" Samotářů - docela nuda. Nic moc. Alespoň mně jsi nic nenabídl. Hezký den.

Ikvous
20. 05. 2002
Dát tip
Krutě pravdivé !*

Astalavista
18. 05. 2002
Dát tip
Myslím, že název, který jsi tomu dal, je naprosto dostačující...:)*

Norek
18. 05. 2002
Dát tip
tip

Cirilla
18. 05. 2002
Dát tip
pekel je víc a rájů zřejmě taky. Někdo mi říkal, že ráje i pekla a očistce - to všechno se nachází na Zemi. A nejvíc lidí je v tom očistci. No nebudu tu dělat chytrou, za tohle dám ¤

Orbi
18. 05. 2002
Dát tip
jo*

Adélka
18. 05. 2002
Dát tip
* tipik

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru