Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

EZECHIEL 25:17

22. 05. 2002
4
0
1498
Autor
Lukáš_Lion

je to z bible a z taky z filmu \\\"Pupl Fiction\\\"

Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností , sobectvím a tyranií lidské zloby.

Požehnán buď ten kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty.

Neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí.

A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry.

A když uvalím svou mstu na tebe seznáš ,že jméno mé je BŮH.


rikiv
30. 05. 2002
Dát tip
Kde se asi inspiroval novozákonní apoštol Lásky sv. Pavel, když říká: KDO NEMILUJE PÁNA JEZUKRISTA, BUDIŽ PROKLET (Ze závěru prvního listu Korintským, ve kterém se též praví, Lásky kdybych neměl, nic nejsem... )

Tassian
26. 05. 2002
Dát tip
No, Pulp Fiction je do znacne miry klasika, ale Bible samotna mi pride lepsi (ne, agitku nedelam, verici nejsem), zvlast kdyz se do mi zactes. (Treba Zj.19.19 - 20.03 nebo Salamoun). Kazani Ezechias 25.17 je samozrejme jak v ceske (Kral.: A tak vykonám při nich pomsty veliké káraními zůřivými, a zvědí, že já jsem Hospodin, když uvedu pomstu svou na ně), tak i v anglicke (’I will execute great vengeance on them with rebukes of furious anger. Then they will know that I am the Lord, when I lay my vengeance on them.’) verzi, jen samozrejme ne v tomto zmeni (postmoderna je postmoderna). Jestli chcete...: The Path of the righteous man is beset on all sides by the inequity of the selfish and the tyrany of evil man. Blessed is he, who in the names of Righteousness and the good will shepherds the weak through the walley of darkness for he is trully his brother` s keeper and the finder of the lost children. And I will strike down with great vengeance and the furious anger, those who attemt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee. Jo, jestli chcete cictaty, staci rict...

Knihovník
25. 05. 2002
Dát tip
teda: bibli - pardon

Witch
24. 05. 2002
Dát tip
Pulp Fiction miluju, vychytávka!

Knihovník
24. 05. 2002
Dát tip
je to blbost, mám anglickou i českou bubli a nic tam takovýho neni

sem necekal takovy ohlas finarfin:jo jo pulp

chuan
22. 05. 2002
Dát tip
no to je fakt uzasne, su tu asi samy blbci :( -

Armand
22. 05. 2002
Dát tip
* Ezekiel a Isaiah jsou asi jediní z proroků, kteří v Bibli za něco stojí... tedy rozhodně.

Cirilla
22. 05. 2002
Dát tip
normálka, tak jsem se to chtěla dneska naučit a ono je to na Písmáku :o)))

finarfin
22. 05. 2002
Dát tip
... jo... pulp ... *

Norek
22. 05. 2002
Dát tip
být to z tvé hlavy, tak je to minimálně na TIP

Ikvous
22. 05. 2002
Dát tip
Co se tu všechno nedá najít? !*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru