Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zády k tobě

24. 02. 2000
0
0
667
Autor
Loca

Zády k tobě V matném světle ohně planoucího z krbu sedím nahá, sedím zády k tobě, prohlížím si šedé fotky, co ztratily svůj smysl díky tobě. Otočený zády díváš se z okna, mlčíš, a tak mlčím taky. Ani nevím, proč tam tak stojíš, snad sníš, snad pozoruješ mraky. A mě napadá, jestli si ještě vzpomínáš, ale jak bys mohl zapomenout? Stačí jen ze země mě zvednout, ale ty bůhví koho v duchu objímáš. Vzpomínáš si, jak jsme tančili a ty jsi zpíval, hlas se ti chvěl. Ale bylo to jen jednou, bylo to dávno a bylo to tak, protože tak jsi to chtěl. Vzpomínáš si na procházky v dešti, kdy kapky nás šlehaly jako bič, kdy pila jsem z tvých mokrých vlasů, ale to všechno je taky pryč. Už je půlnoc a vzduch je tak teplý, poslední fotka přede mnou leží, to nejsi ty, někdo jiný na ní běží, ten, kterého si s tebou spletly. Ten, kterého si s tebou spletly moje oči nocí zaslepené, jeho ruce se do mých vlasů vpletly a zůstaly tam navždy zapletené. To je ten důvod, proč už nemáš co říci, ale máš aspoň čeho litovat, když už ti nepatří můj pohled zbožňující, můžeš naše mrtvé city pochovat.
parchant
04. 06. 2002
Dát tip
příběh smutný , asi dopadl dobře , ale pro každého zvlášť , ale ta básnička má v sobě nápady dobrého básníka , rýmy k sobě jdou , - až na ten kolísavý volnoběh je to fakt moc dobré

malar
14. 12. 2001
Dát tip
vidím ten krb vidím tě tam neznám tě je to snad sebeklam?

Merle
25. 02. 2000
Dát tip
uhodilo mi to na smutnou strunu, z čehož nemám moc radost, ale to není tvoje chyba. Třeba jsem kousek tvýho smutku vzal k sobě...

Laďa
24. 02. 2000
Dát tip
Slza a úsměv pro tebe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru