Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pozitivní!

23. 05. 2002
4
0
467
Autor
helianthea

jeden písmák mi tvrdil, že něco napsat nic není, a vůbec mi nevěřil, že jsem to nikdy nezkoušela; tak tohle se mi stalo dneska...ale nebojte, hned tak se mi nic takového nepřihodí a tak se nemusíte bát pokračování :o)

čekám na výsledky testu… krev mi odebírali v pondělí, dneska je čtvrtek a mám zavolat po poledni… dlouhé dny, plné naděje i obav, jak to asi dopadne… co když to nevyjde…

…ale všechny ty náznaky, pořád je mi špatně, musí to být ono… tohle ovliní celý zbytek mého života, a nejen mého, je to tak důležité… to čekání je nekonečné, hodiny se plazí a já chodím po pokoji jak tygr v kleci… sem… tam… sem… tam… mám sevřený žaludek a třesou se mi ruce…. roste panika a zoufalství… co když…

konečně je čas, zvedám telefon, sestřička nekonečně dlouho štrachá v papírech a pak mi oznamuje: pozitivní!

děkuju a zavěšuju a potácím se a směju se a brečím... a pořád nejsem schopná tomu uvěřit… doktoři tomu v téhle fázi říkají zygota, ale pro mě budeš Kulíšek, zatím… mám na vymýšlení jména ještě skoro 8 měsíců…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru