Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

24. 05. 2002
5
0
1856
Autor
Sidonius

Takový malý apokryf.

A té noci sestoupil anděl Páně do mého pokoje v rakovnickém paneláku Jiráskova 2298 třetí patro vlevo. Byl uprostřed pokoje a byl krásný. Nebyla to obyčejná lidská krása, ale taková nějaká andělská. Povznášela duši. Zvedl jsem hlavu z polštáře a popatřil naň.

  I řekl anděl Páně: "Vstaň, vezmi pero své a papír a jdi do ulic, neboť tuto noc probdíš a budeš psát Poezii."

  I vstal jsem, váhaje. "Proč?" optal jsem se. "Má to nějaký smysl?"

  A anděl Páně tam stál, jasný a - bezradný.

  Tak jsem pochopil, že andělé neví, nerozumí. Jsou. A povznášejí duši.

  I vzal jsem pero své a papír a vyšel do ulic a probděl jsem tu noc i psal jsem Poezii.


Duf
07. 09. 2002
Dát tip
Myslím že andělé nepovznášejí duši ke slepotě

Kytička
04. 06. 2002
Dát tip
Probdět noc... to znám :-), to byla dokonalá poezie...* viz "Chodím městem" K.

Wopi
24. 05. 2002
Dát tip
ano, proč ne

Marco
24. 05. 2002
Dát tip
jsou... a jsou krásní... a vždy přijdou, když jde o psaní... ;-)) TIP

Wopi
24. 05. 2002
Dát tip
vždycky nepřijdou :(

gd
24. 05. 2002
Dát tip
dtto wopi... jen někdy... ale pak to stojí za to...

Marco
24. 05. 2002
Dát tip
ale jó Wopi - neuvěříš možná ... ale jsem s jedním vždy, když píšu... !, dokonce ... jinak bych já asi nepsal...

Wopi
24. 05. 2002
Dát tip
se máš...

Marco
24. 05. 2002
Dát tip
vím... a jsem rád...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru