Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub pozorovačů jelenů v oboře

15. 06. 2001
0
0
2418
Autor
MrSasa

Pozorujme jeleny, ale nestřílejme!!!


Wopi
18. 07. 2002
Dát tip
Citace ze zpráv: Třiatřicetiletý opilec vyvolal pozdvižení v jedné z ulic pražských Horních Měcholup. V zelené multikáře kličkoval ulicí a křičel, že jede Formuli 1. Když se pokusil čelně narazit do policejního vozu, museli se příslužníci spasit vjetím do škarpy. Poté z multikáry vyvrávoral a pokusil se utéct. Jeho zadržení údajně nebylo těžké, protože prý nebyl schopen držet směr. V policejním voze začal bučet jako jelen v říji a dožadoval se propuštění do brdských lesů. Tvrdil, že pouta jsou jen pro lidi, a ne pro jeleny.

zoo
26. 01. 0002
Dát tip
No moment, sůl chápu, ale proč mi sudo i lichokopytníci z celýho vokolí chodějí na balgon vožižlávat prádélko? Nadto prodchnuté Arielem, Azuritem a červenou, co stop, zelenou pro bílou, nebo tak nějak. :-(

zoo
18. 01. 0002
Dát tip
Sůl je v prádelníku, Jelenče, a já v klubu... Tichým, nicméně neustálým nátlakem zjevně dosícla jsem svého... Jsem blažen. :-))

Jelen
24. 12. 0001
Dát tip
zoo, kam že jsi položila tu sůl?

zoo
11. 11. 0001
Dát tip
Zachmuřeně stloukám osmej krmelec. Sůl jsem si musela uložit v domovní sušárně, se už nedalo projít předsíní. Já jen, že i má servilita má své /mé/ meze. :-)

zoo
06. 11. 0001
Dát tip
Klííííd, Vole... některejm se prostě muší počítat pomalejš. Tak, kaštanů plná vana. Eště skáknu pro sůl a pak obětuju dvě podsady ze skautskýho tábora a sbiju novej krmelec a to by bylo, abych nepřesvědčila.

Vole
30. 10. 0001
Dát tip
Ako to ze ste neprijali zoo?!

zoo
19. 10. 0001
Dát tip
Furt mne nechtějí, a takovej krásnej posudek. Ech, což... zatím se vydám na kaštany. :-(

zoo
14. 10. 0001
Dát tip
Vím, že se obvykle požaduje ňáká ta prakce. Vašemu (a doufejme, že zanedlouho bude mi ctí psávati 'mému') vysoce specializovanému uskupení nabízím tedy své globální zkušenosti s nasazováním a shozem paroží. :-))) (Ten výraz v konci mé žádosti je PODBÍZIVÝ úsměv, jo?)

Prokletí
21. 09. 0001
Dát tip
doporučuji pohádku O ořechovém lese od Aloise Mikulky z knihy Ježibaby, Pacička a zajíci, je to pohádka o zapomnětlivé veverce a (pozor!!!) neprůstřelném JELENOVI asi tak ;o) m.

myrinda
30. 08. 0001
Dát tip
jsem v tuoto ranni hodinmu ze vseho jelen . bude me nekdo poztorovat? :-)))))

Wopi: Pepo - pevný podpalovač? Co ten má společnýho se spárkatou zvěří?

Wopi
07. 08. 0001
Dát tip
Co takhle 29747 nebo kolik (Pepo)?? Ten tu chybí!!!!!!!!!!

proto
06. 07. 0001
Dát tip
nelibi se mi, ze opisujete veci z jelenich stranek, pytlaci, amaterske literarni umeni?

proto
06. 07. 0001
Dát tip
ale fajn a dik, ze jeleny pozorujete bez flinty

MrSasa
30. 06. 0001
Dát tip
Nějak to tu vázne klubisti....to budou ty strupy, co? :o)

wendigo
19. 06. 0001
Dát tip
A k tomu mi dopomáhej Jelen......... (Co takhle klub paroháčů:o)))


Davídková
16. 06. 0001
Dát tip
týýý jo:-))) jsem tu taky dobře:-)))

Já jednoho vidím! Jůůů, ten je! A jakou má parožinku!

MrSasa
15. 06. 0001
Dát tip
Jelení desatero: uctívat vždy a všude Jelena budeš neužiješ jména jeleního nadarmo ke krmelcům vždy budeš řádně nositi Svatou věc budeš kde jen možno šířiti pomlouvat a hanit myslivce budeš napomáhati sluhům jelením vždy a všude budeš nezapochybuješ o Jelenovi nepomluvíš Jelena nezradíš Jelena všecken svůj majetek Jelenovi obětuješ

Hele, to se mi moc nelíbí, ten majetek... jinak s tím souhlasím bez výhrad.

MrSasa
15. 06. 0001
Dát tip
Monty: Neblázni, ten majetek se bere jen pro ty co ho maj víc, jak 10 000 000, co musej dělat to majetkový přiznání, čico! :o)

myrinda
15. 06. 0001
Dát tip
muzu se pridat...a fakkt si muzu do mejdla vyskrabat jelena? :-)))

Jelen
15. 06. 0001
Dát tip
myrinda: Nemůžeš. MUSÍŠ.

Hele, ty jelení stránky jsou opravdu hustý... viz odkaz.

MrSasa
15. 06. 0001
Dát tip
Monty> Já sem to říkal, že sou skvělý... :o) A Šáša má vždycky pravdu!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru