Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub loupačů a pojídačů strupů (nejlépe z kolen)

16. 06. 2001
0
0
3973
Autor
MrSasa

Mňam!!!

Tak, a všichni sééééééééém!!!
Nicname
16. 09. 2003
Dát tip
co je to za úchylku můj kámoš jí taky strupy-na noze:)) ble

Lu_Po
27. 05. 2003
Dát tip
ubohý

Hlup
17. 03. 2003
Dát tip
Máte tak krásnej název, že jsem sama zvědavá, jestli v básních ještě vůbec něco lepšího můžete napsat :)) Nejhlubší Hlupí uznání

Digero
29. 12. 2002
Dát tip
Někde jsem viděl celou kuchařku, ale v angličtině, možná to ještě najdu.

Kdo seje odřeniny, sklízí strupy... To je třeba mít na paměti.

Yeziiinka
25. 10. 2002
Dát tip
... však my také hospodaříme proto, aby měl co sledovat!

malar
18. 10. 2002
Dát tip
Promiňte, že Vám do toho lezu, ale Velký strup Vás sleduje!

Prokletí
30. 09. 2002
Dát tip
Tohle musíte vidět: http://zdravi.004.cz/z-kuze/ ;o) m.

Prokletí
30. 09. 2002
Dát tip
A ještě: http://mujweb.atlas.cz/zdravi/hemoweb/hemo.html ;o) m.

Yeziiinka
24. 07. 2002
Dát tip
To ho jako zavřou taky? Za to znásilnění straky půjde bručet třicet vostrejch... A že by si v base neštrejch? Podplatí je parůžkama bych nebyla v cele sama a pak už to vezme zkrátka - do roka tři yezinčátka :( (vězeňčátka)

Yeziiinka
01. 07. 2002
Dát tip
Od rána haraším zrním a zrním zavile vrním sem tam se vyplaším... Když v tom ten hajnej sebral mi zrnění že prej do vězení pošle mě! Tajnej!!! :(((

zoo
01. 07. 2002
Dát tip
Nebuj - chvátej do tý basy, míšej' bez ohledu rasy, druhy, čivy, pohlaví. /Něco vo tom z loňska vím./ On ten tajnej hajnej, pytel, zapomněl Ti sděliti - se as nechtěl pýřiti - že je vlastně Yééézictitel. Tfuff. Dneska mi to nějak nepýše. :-(

zoo
25. 06. 2002
Dát tip
Mno co mi osobně známo, má mile viněná kámo, stačí prej kolem půl pátý v oboře Slavičíkatý harašit kyblíkem s krmí. Dostaví sebe mufloni pohříchu i s muflončaty. (Vod mala po sexu jatý? Nikoli, neb touhy mufloní směřují výhradně ku zrní... :-( )

Yeziiinka
12. 06. 2002
Dát tip
Ustlat si můžem pod posedem od révy celé blažené, aerotické - né, že né muflony k hříchu hravě svedem!!! :)

zoo
11. 06. 2002
Dát tip
:-)))) Recht díš, má přespanilá brachu, tož do korbele beze strachu vnořím svůj čenich svraštělý. (Eště je dobrý z Pálavy.)

Yeziiinka
10. 06. 2002
Dát tip
Ještě tak špunték od Kobylí... muška pak kaňčí nezacílí kalí-li nyvé oko hajné důsledek výzvy mužné: "Saj, né!"

Yeziiinka
29. 05. 2002
Dát tip
To Ti jako nestačila šiška (vlastně placka) lovečáku, co jsi spolykala ráno?? Už dost na tom, že jsme do šlupky omylem ulovily toho dvanácteráka :(...

zoo
29. 05. 2002
Dát tip
Nestačila. Nedosti, má nečekaná radosti. Já totiž ve snách na posedu choutku, jo! - toho neposedu obírám nadoraz. Do kosti. A pak si cucnu krapet morku. Anebo pálavského korku... ;-)

Yeziiinka
05. 05. 0002
Dát tip
Já vim - tobě příde, že se s Tebou moc nebavim, ale já se bavim, přímo na Tebe hulákám, jenže jak jsem si ten posed pořád podkládala, abych lépe viděla, asi jsem to trošku pře- teda vyhnala do výšky... no žéé m ň é é é né slýýý šííííí š? :( A nebo si vypni tu motorovou pilu, řízků už máme taky dost.

zoo
05. 05. 0002
Dát tip
Alekdyžtajhletenhajnejvypadátakšťavnatě!

zoo
26. 04. 0002
Dát tip
Letos to mám pojištěný; tu jedinou příjezdovou cestu po hrázi jsem jim krapátko tamto. Ech. Podčúrla. :-) Ostatně přecivá si nenecháme plašit bociany!

Yeziiinka
23. 04. 0002
Dát tip
Jasňé! Na to máme, letos jsme přeci bujné a plné síly - já už jsem například upletla tadyten kalašnikov z kapradí a střevlíků a zastrašila jsem všechny pruhované čuníky od říčky Prťávky. Jen nesmíš zase házet do krmelců ty vajgly, jako loni - vzpomeň si, že nám pak hasiči bránili v dalším obléhání!

Yeziiinka
22. 04. 0002
Dát tip
Kdepak, tak prej do lesa už nesmíme! :))))))

zoo
22. 04. 0002
Dát tip
Nesmysl. Že si na nás vyhvízdlo ňáký mládě, ani ne roček, hodnotím dle subtilního zjevu, nás nesmí rozhodit. Ty vpravo a já vlevo a to bylo, abychom ten Srnskej les letos nedobyly aspoň ke kermelcům, jak sou tákhle nad rybníkem vod muchomůrčího ráje doleva nahóru. :-)

lištička
21. 04. 0002
Dát tip
fuj

zoo
20. 04. 0002
Dát tip
Kruci, a proč já jsem zase Béčko? :-(

Yeziiinka
20. 04. 0002
Dát tip
I béčka můžou bejt pozitivní a ne nuly!!! Ťafra :)

Yeziiinka
19. 04. 0002
Dát tip
No to je ale hrozně nádherný! :) Předpokládám, že na papírku to měla proto, že to jen hrála jako panoptikum, tak aby kdyby to třeba pan lékárník nepochopil... Určitě z toho měli srandu celý Polžice i Bezdružice. Nejčerstvější zpráva o mně - resp. nejčerstvější krev ze mě, je ta z nosu. Naposledy mi tekla červená, když jsem se v družině poprala s o rok mladším a o 30 kg těžším Bartoníčkem a teď to přišlo. Od rána tak nějak frkám červeně, ale poslední půlhodinu sedím na židélce s chuchvalcem buničiny u frňáku a prolévám svou pozitivní nulu nazdař bůničina... Kde jste, strupy?!

zoo
18. 04. 0002
Dát tip
Můžeš? MUSIŠ, kruci... se nějak s jarem podezřele hojím. Naštěstí jen zevně. :-) Což mi připomíná, že když jsem před měsícem měla po držce pět sytej oparů a naplížila se se sklopeným čenichem k lékárníkovi Harantovi (nesměj, opravdu se jmenuje Krištof), a poudám, že jednou kalcium panthotenikum, odvětil: "Áno, jedno kalcium panoptikum..." Tak zvednu svou zmordovanou mordu a koukám značně přiblbe, co to jako má bejt, a von, že s tím takhle přišla před pár dny nějaká paní. Doslova takhle to měla napsaný na papírku. :-)

Yeziiinka
16. 04. 0002
Dát tip
Fíha... nemůžu popadnout dech, ale až já ho popadnu, tak Ti připomenu, že zodpovědný rodič by zvolal:"A tady máš ještě jednu, ať máš proč...!" Já to ovšem neudělám, protože mi jde i o určitou, naprosto konkrétní kvalitu požadovaných výsledků! Za svůj cíl se přeci musíme bít!!! Můžu Tě tedy mateřsky drápnout?

zoo
11. 04. 0002
Dát tip
Tak vo tom vytažení ze zásuvky mám fakt moc pěknou aktuální historku, ale vrátím se k našemu původnímu tématu. Vlastně vono to souvisí. Jsem si na včera pozvala počítačovýho voživovače, do kanclu. (Že večer hodinu a půl sakroval, že ne a ne zřídit tel. připojení a zástrčka od telefonu bimbala ve značné vzdálenosti od modemu je ta prvá zpráva.) Že jsem před jeho návštěvou zbavovala vlhkými hadříky techniku nikotinového trojobalu, aby přišla návštěva do čistýho, je ta druhá. A čéče, holka - takovou šlupku vod tiskárny jako já jsem dostala jsem teda už dlouho nedostala... :-)

Yeziiinka
10. 04. 0002
Dát tip
Nesoustruh je soustruh vytažený ze zásuvky, který navíc ani nevypadá jako soustruh, ale spíš tak trochu jako hrábě.

zoo
08. 04. 0002
Dát tip
Jsem adekvátně k seřizovači čtla nesoustruh a fakt mi to dalo zabrabrat. :-))

Yeziiinka
05. 04. 0002
Dát tip
To je ale pomahač imperialistů a takový nesoudruh si nezaslouží ni jediný stroupek zadarmo!!!

Yeziiinka
01. 04. 0002
Dát tip
Jojo, abych nezůstala pozadu, šla jsem raději dopředu - mám dva nalité puchéře na palci levé a malíčku pravé tlapy!!! Myslím drahá, že ani údernice Horáková z továrny na tkalcovské stavy nepřekračovala plán tak náruživě, jako my!!!

zoo
01. 04. 0002
Dát tip
Taky přitom neměla takový ty slastný vlny po tom... po podbřiší... vyjma případů, kdy se bodla o to... O cívku.

Yeziiinka
01. 04. 0002
Dát tip
Ale zase si mohla obě končetiny vplést do stovek drátků a provázků, což určitě také nějaké to vlnění zajistilo!

zoo
01. 04. 0002
Dát tip
SimTebe, vo Horákový ví i poslední nádražní vagabund, že nemá ŽÁDNÁ nervová zakončení. Jo kdybys bejvala použila seřizovače Ferdu, to by byla iná! ;-)

zoo
26. 03. 0002
Dát tip
Maťeš, ale neva. Jinak thémaťa se držím zběsile. Zrouna pracuju na podlaží. Chci říct na patách. Pročež se k hlavám dopracuji cca ve čtrnáctém, a doufejme, že nikoli v Sarajevu.

Yeziiinka
24. 03. 0002
Dát tip
Tomu fršťouch, tomu s těma nohama vo hlavu. Měla jsem to taky tak, nekecám!!! :))) Ale s wasem v propasti problémy nemám, jistě z toho kápnou i zaschnou i nějaké ty strupy (to abychom nezatočily od thé matu) Matu?

zoo
23. 03. 0002
Dát tip
Was Ti v propasti zlámu!! :-)) TO je z ňáký pohádky. Jako malou mne to fascinovalo, páč jsem několik let nechápala, co to za úděsnou hrozbu. Ovšem od člověka, který si výrok "Budeš o hlavu kratší" představoval, jako že se useknou nohy o tolik, kolik měří hlava, nemůžeš ani nic jinýho čekat. :- ) Cumbajšpíl.

zoo
15. 03. 0002
Dát tip
Kolik jsi říkala, že mám dycky tý Frankovky vycmrndat, že se ksdugzi wetz sd otzwop? Že bych si ještě eráídfh skdzú qúwšři, sdlhfol? Maso! Fakt maso!! :-/

Yeziiinka
15. 03. 0002
Dát tip
E. E? Jo a ještě umim: was? Eh... e.

zoo
28. 02. 0002
Dát tip
Bože dobrý, kdybys mi tak uměl poradit, jesi jsem v minulý vopici běhala Yeziiince po zádíííčkách nebo naopak. Mno - nenastane-li arytmie v měsíčních událostech, jedno je, sestro v boji, není-liž? :-)

Yeziiinka
28. 02. 0002
Dát tip
Naopak = na bříšku! Tamta nenastane, protože nenastane a tedy... mnohé není! :) A nyní vyplývající motto: "Prolévám pozitivní nulu za všechny pozitivní nuly světa i za ty jiné pozitivní!!! :))" Je liž!

Yeziiinka
27. 02. 0002
Dát tip
Šmarjá jsi! Jsi drsnější než šmirgl!!! Já Ti nepaňemáju! Škráb.

zoo
24. 02. 0002
Dát tip
Tak tejky jsem po sobě zřetelně čtla, že si tam smíš lípnout jednoho ptáka. :-(

zoo
24. 02. 0002
Dát tip
A bylo mi diuný, proč jsem na Tebe tak drsnej. :-/

zoo
24. 02. 0002
Dát tip
Jinak ldfígá xcý naldýr noátý Frankovkou! I na Tvý!! :-))

Yeziiinka
21. 02. 0002
Dát tip
Dámdante dámdantééé! Upioagbvaokůtji bych sím chtěla do rohu naproti dveřím, protože na dveřích bude moje ocche a Peterův Scott. Kdybys mě hledala po odpolednách, lačním po Tobě pode dveřmi, má žhavá!

zoo
16. 02. 0002
Dát tip
Krásná, krásná... Krchlempuiskedé. Uchiá. Buck. Saůog. Ocche? Peter Scott? Upioagbvaokůtji!! No ježiš!! Salůdgoertemple!! (Konečně si rozumíme, drahá... jmu se vyklízet pokojk pro služky. Smíš si tam lípnout jednoho plakáta. Ti ho i vyberu, ráda, žejo?) Ultramrrooouuuuuusssssssssk! Ti ho i NALEPIM!! ;-) /Vilně, dejdante.../

Yeziiinka
09. 02. 0002
Dát tip
Jojo... tohle se mi stává taky. Vždycky si s tou lahví rozněžněle povídáme, hladíme se zatočeným želízkem a pak...! Ještě se ale nestalo, aby vypila ona mě. Až se to stane, bude nejdřív sghrrrrr sssrrs srk sss blump glup a potom křáááp, šplouch... ňňň... tududum tum. Ale byla by to krásná smrť.

zoo
06. 02. 0002
Dát tip
No já nejvíc dycky jela po těch růžovejch fuseklíkách, co Ti pletla teta Bláža zvaná "šmankoteBláža", emigrantka v Kolíně. Nad Rýnem. Což je logický, protože kdyby je pletla pod Rýnem, přišly by na Tvý křtiny mokrý a ne proclený. Dále jsem chtěla navázat, že zazvonil před chvílí nějakej Sauvignon a jak jsme se přetahovali vo zátku, tak Ti holka taky ve mně nějak žbrlnk...plumglo...grhááááá ab ekt ufi. He.

Yeziiinka
05. 02. 0002
Dát tip
Tak třeba od východojihu: Je důležitý jedině to, že pomocí čudlíků jde zpátky zatočit toho pekaře. (Jestli se tedy opravdu vytočil o roh té prostřední ulice...) Hmm... nějak si teď neumím poradit, jak se to řeší s tím rozhřešením a srozumitelnou odpovědí, když jsem si skrzevá tu preambuli § "Poslední přání" nechala Českou Poštou paprsknout soudeček Rýnského a zahradník (von ví, proč se najednou tak činí) mi jej právě odzátkoval motykou. Chci vlastně řícgl-glglglo glo blumbl gl-že si-gl bublglo glo glo můgložu jako jedna z gloooo maáala dovoglo-hik-it říkat, že na-gl...- pitomosti nemám ča-a-a bumbbumb glo-sss...- A ááá... achich... mmmlask! No a takhle to s ním celé bylo. Co Ti mám odkázat, mami???

zoo
02. 02. 0002
Dát tip
Na to hod' háka, volovnice nic nezaručí a já potřebuji DOKONALEJ konec. Jako Tvůj. Nehledě na to, že se uvolní flek na saních, byt' tato poznámka patří do sousední lože. Looože. :-) Totiž: když už jsi opomněla svou budoucnost, vrátila bych se k Tvé minulosti. Poslyš, co je pravdy na tom, že's mi Bacila onehdá přeřízla na dva polovo.. uch! Polobacy? Dumej nad souvislou a srozumitelnou odpovědí, já si zatím probéru mučítka, abys sešla ze tehoto světa faktyš oukázkovou zhynem. Dobře. Smrtí. Hele, vod konce. Dnes v poledne chvátám městem a čtu na dvojnožce: "čudlíky". Tak zbystřím a pohlédnu znova a ony to žampiony. O ulici dál vidím v inzerci: "Přijmeme vytočeného pekaře". Když jsi takhle těsně před smrtí, nemáš náhodou nějaký vize? Mám z čudlíků vyvodit jakýs krok? :-o

Yeziiinka
29. 01. 0002
Dát tip
Copak já věděla, že ta hromada malty, cos mi nalila před barák, i s přiloženým stohem cihel má posloužit k mojí budoucnosti??? Kdybys mi to bejvala byla řekla hnedka, jezdila bych se svými soci/ál/ními vozíčky jinudy... Tak nějak... tejdě abych se oběsila na olovnici :(

zoo
28. 01. 0002
Dát tip
To nebyla, Ty húdě, multikára - sárkyš!! To byl multikultur/ál/ní, jaký jiný než golfový vozík, a kdybys nebyla takové mládě, prozradila bych Ti, že s multimilionáři se jezdí do podepsání závěti dvacítkou. Krchně! Nebo tak nějak se nadává zednickejm učenkám. Budoucnost Ti buduju a Ty eště prudíš!! :-(

zoo
26. 01. 0002
Dát tip
Mohla!! Jesi mne ovšem chytíš, dáchavičné mládě! :-)))

zoo
26. 01. 0002
Dát tip
Krindapána! Dýýýýchavičné! :-/

Yeziiinka
26. 01. 0002
Dát tip
Pchá! Jako prd! Zapomínáš, jak jsem si to běhání za Tebou onehdá natrénovala, když jsem si zkoušela to nový vodítko s kotvou a Tys jela zrovna kolem v multikáře... Tenkrát Ti došla šťáva, srabe!!! :)

zoo
18. 01. 0002
Dát tip
Miláčku, Yezii, ale to jsme nedohodly, že se MÉ ŠPENDLÍKY budou užívat k TĚMTO praktikám! Mno, nebudu závidět mrousk pouhému pseudokovu, žejo... :-(

Yeziiinka
18. 01. 0002
Dát tip
Ale dyk s nima jenom --- é- lásko moje, přeci bys nežárlila na můj ušní boltec! A ještě ke všemu levej! Vždyť oni opravdu ani nevědí, co dělají... Ukousala jsem jim hlavičky. Mohla bych Tě taky malilinko pokousat, hlavičko?

Yeziiinka
16. 01. 0002
Dát tip
Bambuli jo, ale bumbali bychom klidně taky, tak tam přišij všechno a já už budu zticha, fakt. Jenom si tady... zdovole... pučim tydle špendliky!

zoo
15. 01. 0002
Dát tip
Neruš, našívám vodrazky. Co čepec, smí být s bambulí, bumbalko? Eh. Bambulko! :-)

Yeziiinka
14. 01. 0002
Dát tip
Neva, neva. Stejně jsem nevěděla, jak Ti říct, že musíme vyrazit na tátově oranžový strunový sekačce, protože ta s kolečkama má všude ty hloupý omezovače... Mám na to i profesní osvědčení na majáky, tak co, kotě?? ;)

zoo
09. 01. 0002
Dát tip
Na Uhry jsem čakala. Ovšemže jedu! CO jedu! Letím!! Jestli se neurazíš, že vezmu starej elektrolux, já totiž vod novýho někam zašantrala zelenou kartu.

Yeziiinka
05. 01. 0002
Dát tip
... jen my dvě, Uhry a opary...!!!

Yeziiinka
05. 01. 0002
Dát tip
A Uhři!!!!!

Yeziiinka
04. 01. 0002
Dát tip
Pojedeš se mnou na dovolenku do Uher, drahá??

zoo
02. 01. 0002
Dát tip
Bůh dá a i té lupénky spolem dosícneme, drahá. :-) Brej a co nejloupavější růček přejí mé opary!

Yeziiinka
31. 12. 0001
Dát tip
Jdu do ní!!! přinesu Ti taky trochu na luxusní popáleniny (to abychom při tom dělání si to dohromady úplně neutekly od tématu...) A ten lišej, ten mám taky!

zoo
30. 12. 0001
Dát tip
Tak to bude nejlepčí. Když tak ho doraž smotkem skořice a budeš holka jak víno! :- )

zoo
30. 12. 0001
Dát tip
Kdyžtak dohromady. :-(

zoo
30. 12. 0001
Dát tip
Eště inak: Dohromady si to uděláme stejnak, jen co se najdem. Hlavně se, bláhová, nedrž lišejníku, ten na poláru nefunguje... Di po Severce. Teda proti ní.

Yeziiinka
19. 12. 0001
Dát tip
Hmm... já ho teď nemůžu vyndat. Je to tak ono?

zoo
16. 12. 0001
Dát tip
Žeby řebikem? :-o

zoo
13. 12. 0001
Dát tip
Jsem se Tě dávno chtěla voptat: Helejc, počitaj se vožižlaný záděry? Nebo si na to musíme založit záděrovej klubík? KRUCIŠ. Jsem si omylem vypíchla voko, počký - musím si našátrat bulvu, bude někdo za levou patou na psí kožešině. :-) To je naprosto nenápadné varování. Jednou si na mne uštěk' a jakej je? Teplej je.

Yeziiinka
13. 12. 0001
Dát tip
Ještě nevystyd´?? Tak to myslím, že má dost... tuhý kořínek! (převzato) Záděry se počítaj, ale musej bejt zadřený minimálně k prostřednímu kloubku, u palce k zápěstí. Já sama zadírám hoblíkem, protože tak dlouhý zub nemám. Já ale taky potřebuju Tvou pomoc s problémem - jak mám donutit díru po tom druhým zubu, aby se v ní udělal pravej, neošizenej strup?

Yeziiinka
29. 11. 0001
Dát tip
:))))) Ježiiiš! Ráda bych zítra postála u toho mantinelu, vemeš mě s sebou?? Už jsem Ti kvůli tomu nabrousila zoubky na bruslích tak dobře, že máš zoubkovatý celý ostří. A když už jsi u těch zimních sportů - už jsi letos sjížděla sjezdovku v pramici?

zoo
28. 11. 0001
Dát tip
NO já sem za - by mne zajímalo, na co se Tvrdík vymluví tentokrát. Akorát v akci samé bysme se měly stočit do skrčence, chápej: nemůžem se nechat vožižlat až na klouby - nějakej strupací prostor si musíme perspektivně ponechat. Dyk sme si eště ani neskočily z mamuťáku. A když jsme u těch zimních sportů, chodívám po ránu na zimák. Trénuju s mládeží axely vo mantinel.

Yeziiinka
27. 11. 0001
Dát tip
... když jsem se konečně docukala a připodržela jsem si mozkové pleny pěkně na sobje, napadlo mě uvnitř nich, že jsme se ještě nezkoušely strefit za letu padákem do vrtule letící helikoptéry - co řikáš zlato??

zoo
22. 11. 0001
Dát tip
Prdni na dálnice, holka. Mám lepšejší kup. Zejtra po poledni vzlítáme s SU dvaadvacítkou. Bez pilota a padáků, třes se. Blahem, přirozeně. :-)

Yeziiinka
19. 11. 0001
Dát tip
Jo tááák!!! Tak já na ni čekám na D 1, 2, 3 i 4 bez chráničů a se sáňkama s nabroušenýma hranama a vona zatim koleje v tunelu!!! Tak víš co? Mě to neva, zejtra si tam na Tebe počkám na letišti a než hupneme do toho ultralehkýho letounu co nám připravili mechanici z Valdic, porovnáme si ty vlakový a silniční škubance - schvááálně! ;)

zoo
16. 11. 0001
Dát tip
No nic, nechci se vnucovat. Jen že se mi podařil po ránu šťuch. Jsem se trefila na Posázavskej pacifik. Ale to Tebe, hojící se stvůro, zjevně již nepoutá... :-(

zoo
10. 11. 0001
Dát tip
Hm, to je zvláštní. Jsem Ti totiž chtěla poradit dobrej fígl, na kterej jsem náhodně tudlevá přišla: totiž, že docela lacino pár strupáků pořídíš, když se necháš parkrát zbouchnout dveřma vod výtahu. Ovšem pokud jsi právě ve fázi upouštění slizu do drážek, tak to je na houby. Helejc, skáknem si ráno jako obvykle na výpadovce pod Tirák?

zoo
09. 11. 0001
Dát tip
Hele, prdla jsem do vany zéli a kedlub a trénuju macering domovnim putovnim rejžákem. Přidrobila sem eště mejdlo s jelenem, abych zachovala zdání přírodního života... A - holka! Dobrý. Vážně dobrý. Dneska mi vypadl strup i na přepážku bankovního domu, když jsem kladla vzorový podpis. A jak záviděli! Přepážníci. :-)

Yeziiinka
09. 11. 0001
Dát tip
Dala jsem si načas, jak vidíš! Totiž - nechtěla jsem se nechat zahanbit a tak jsem se vloupala do vedlejšího vchodu a od Halušků z botníku si pučila hadr, kterým onehdá vytírali chodník. Sloupla jsem z něj jen ty největší hlavy chorožů a všechno ostatní si vylouhovala v neckách, co je babiččin řezník nevymejvá, aby těsnily. Bylo to žůžo, všechny moje strupáky se potáhly centimetr tlustou nazelenalou blánou a tak se jim teď nemusím několik týdnů věnovat... do banky mě s nima ale nepustili, protože jsem se zasekla mezi dveřma o jeden strup a jak to zalepilo ty dveře na fotobuňku, přestaly se votvírat...

Yeziiinka
09. 11. 0001
Dát tip
Jasně že navzájem! Svépomocí bychom mohly něco zanedbat a pak - jsme přece skautky, Hbitá Karibú!

Yeziiinka
07. 11. 0001
Dát tip
Jasně, že jsem za!!! :) Jen nevím, jestli svou orlici dokážu udržovat až do obžínek čerstvou - navrhuju, abychom se spolu po výkonu chodily pravidelně koupat do rybníku brčálníku a macerovaly si tam hrudníky vodou plnou hovínek od ploštěnek a nezmarů!

zoo
07. 11. 0001
Dát tip
Navzájem, přirozeně. Nebo né? :-o

zoo
06. 11. 0001
Dát tip
Zkonzultovala jsem s městskou radou užívání předěleného znaku. Prej my dvě eště můžem a po nás už embargo a potopa; jediný, co sem musela zaručit, je, že se každoročně dostavíme na obžínky nahatý. Jsi za? Ze spřáteleného města (bodejť by ze znepřáteleného) zajíždějí sem pohlední houlandští hošové, podotýkám... ;-)

Yeziiinka
03. 11. 0001
Dát tip
S tou orlicí jsi mě tak navnadila, že si Tvou useň vyčiním třeba i s ohnutým hrbem! Její unikum spatřuju hlavně v tom, že Tvá orlice bude první skutečná a evidentní orlice - co na tom, že se potratí pár čtverečků z šachovnice, to se tam kdyžtak ňák dolepí - až do nynějška jsem o pohlaví toho ptáka občas pochybovala! Nejizvi prosím!!!

Yeziiinka
01. 11. 0001
Dát tip
Milá zoó, neviděla jsem bohužel, jestli se Ti zadařilo, ale pokud jsi se (jak předpokládám) opatrně přerolovala po celé délce brány, jsi teď jedním velkým panoramatickým ornamentem! Pokud se na jaře svlékáš z kůže, koupím ji! Rráda bych si ji nechala vydělat a potáhla s ní vlastní, dosud neoriginální, vchodové dveře.

zoo
01. 11. 0001
Dát tip
Tréningová růže vyšla vcelku slušně, akurát jsem na poslední překážce podklesla v koleni, zakopla vo krtinu a díky přetočení (těla) sem se votiskla na levou prdelku. Pravda, zasejc se to líp udržuje. Na víkend plánuju orlici na hrudníček. Koruňku do tehu ďůlku mezi klíčníma, přes ňadérka křidélka, akorát nevim, jak se povede ta šachovnice vprostřed, když tam nejsem plochej. Svlíkám, ale musíš se nejdřív vydělat. Si ji. Činěním.

Yeziiinka
27. 10. 0001
Dát tip
V takové té drsné knížce od pana Pelce se píše o člověku, kterému "na xichtě startovala Gemini" - v jeho případě šlo o hloupé modré tetování, jakých má v naší zemi každý slušný ogar pěknou sbírku, ale Ty jsi zde nabídla něco mnohem vzácnějšího a dosud nerozvinutého!!! STRUPÍ ORNAMENTY! Na Tvůj popud jsem si nechala ve firmě vyrábějící razítka na zakázku shotovit speciální železný cejch, kterým si hodlám vystrupit na hrudník tureckou vlajku a na levou tvář i s uchem cyklus Nanebevzetí podle fresek na stropě Sixtinské kaple! :)))

zoo
27. 10. 0001
Dát tip
No, já dávám přednost přirozené cestě a tak právě kupím roští pod železnou bránu sousedního zámku. Ach, ta růže z Lipé, jak ta se bude vyjímat! :-)

Yeziiinka
25. 10. 0001
Dát tip
:-)))))) To sice je tristní zooinko, nicméně uklidní-li Tě to, pak Ti mohu upřímně potvrdit, že k smíchu je. Však se mi díky tomu i konečně trochu pootevřela hrozivě schnoucí tržná rána od pohrabáče, kterou jsem uTRŽila při oživování ohně v klubkách (- původně mi šlo jen o ty malé oranžové uhlíky, kterými se báječně zakládají mokvající slizance na dlaních). A to Tvé čelo? Pochlub se, aktivko! :)))))

zoo
25. 10. 0001
Dát tip
Harry Potter splakal závistí, Yezi. Takovýho jizváče, i kdyby se Voldemort strhal, nemá. Fakt je, že teda spíš než blesk to připomíná sluníčko s jedním ulomeným prstencem - kde mi neproudí plyn, páč průduch hořáku ucpán bramboračkou. Zmíněnou nedokonalost obrazce řeším právě vonnou tyčinkou. :-)

zoo
19. 10. 0001
Dát tip
To je tristní, když bytost horlivě se drásající v podkolenní navštíví oblíbenej kout a nejvíc se tlemí (až oparky v koutcích pukají) poslední poznámce. :-( Svý vlastní. :-(

zoo
16. 10. 0001
Dát tip
NeMonti mi do mejch krevních destiček, mně se srážejí vzorově, klídek. :-) Eště si dám paňáka na kuráž a pak zkusím čelem na sporák. To by bylo, abych se nestala Vaší modlou, zahojenci ledabyle jizvení!

Yeziiinka
15. 10. 0001
Dát tip
Teda!!! Pohrávám si s myšlenkou zaplatit si u Tebe kurzy Zooulko! Takovou máš farmu a jak vzorně se o ni staráš!!! Moje strupy, i když často papírové a z nejlepšího rodu, umřou skoro vždycky po týdnu. Nevím, snad nemám ty správné loupací drápy a tu správnou kultivační směs za nimi... :( Jsem z toho celá smutná, jak Ti tu úrodu závidím. Teď mám jeden čerstvý úlovek na špičce nosu (v zapadlé krčmě, kam jsem šla po Tvém vzoru lovit opary, o mě jeden štamgast típl doutník) a nerada bych o něj přišla. Zatím do něj denně ryji jehlama od špízu a je pěkně tekutý, ale kdo ví, co bude zítra. Osud je často nemilosrdný... :( Prozradíš mi svůj tajný tip?

zoo
15. 10. 0001
Dát tip
Asi Tě to zraní, Yezíí, ale k dosavadním beztak ochromujícím výsledků dnes mohu úspěšně počít... Uff. Zpět. ZApočíst! Tááááááák! :-)))))) ... tedy započíst trojlevohýžďovník, jehož prazdrojem byla praseslice v hotelé Zlaté Štice. :-) Pravda, dvoje punčocháče v háji, ale ta prdelka... ta prdéélka! ;-)

zoo
15. 10. 0001
Dát tip
A recepis je na to jedinej, drahá. Mezi lidma se halt musíš strhat!

zoo: ...pokud ovšem nejsi hemofilik, že jo...

zoo
14. 10. 0001
Dát tip
Už sem profik, Yezíí... Po čtrnácti dnech tréninku bohorovně zvládám a udržuji: tři strupy za levým slechem, jeden podbraďák - a POZOR! - dvojitej pupíkovej! Na ten jsem zvláště hrda, protože na každý loupání se musím svlíknout a balancovat zrcátkem na bříše.

Yeziiinka
13. 10. 0001
Dát tip
Šlechtit! Loupat!!! Kontaminovat!!!!! Dlouhý bohatý život a žádné strádání přeje Tvé švestce zahanbená jezinka, které se podařilo ukořistit pouze jeden neduživý stroupek od žiletky na koleni. Pořád mu něco schází, je celý zesláblý a nepomohlo mu tření pemzou... :( PŘÍMO SE ZTRÁCÍ PŘED OČIMA!!!

zoo
01. 10. 0001
Dát tip
Oblezla jsem kvůli Vám tři hospody. Vypila bezpočet kalných piv... a KONEČNĚ - KONEČNĚ mám opar jak švestku a celej STRUPATEJ! :-)))

Kastel
05. 08. 0001
Dát tip
Měl bych pro Vás čestného člena - kolega, aby nevlětěl v plné rychlosti na kolečkových bruslí pod auto, s raději položil na asfalt (už začíná pěkně praskat). Velký Miloš spadl z bruslí - teď strupy spát mu nedají Dopadl líp než ti Nuslí - v noci nahlas praskají...

Yeziiinka
01. 08. 0001
Dát tip
Ó Mocný, zahanbeně klekám na strupy na kolenou a prosím za odpuštění! Veškerá má nevědomost pramení z žalostně nedostrupných, úzkostrupilových zdrojů, které by správně informovaly o kompletním zastrupitelstvu i úplné strupí novice...

MrStrup
29. 07. 0001
Dát tip
Yeziiinka: Já jsem VELKÝ STRUP!!! Na počátku byl STRUP a ten STRUP jsem já, strupotvůrce, strupí král, všech strupů jsem generál!

Yeziiinka
28. 07. 0001
Dát tip
Ach jak podnětné! Vitamíny a proteiny říkáte?? I "vitacal"??? Chtěla bych být také užitečná ve strupím společenství, myslím, že by se o strupech mělo přednášet především na základních školách, protože právě tam je sémě nadějné generace, nebojící se jít odvážně vstříc novým strupům koleny napřed! A také bych si směle dovolila navrhnout, že anarchie není mezi strupy na místě a proto je třeba jasně zvolit mezi všemi strupy a stroupky toho největšího - VELKÉHO STRUPA!!! :)))))))

Davídková: Až na dřeň!:-)))

Davídková
03. 07. 0001
Dát tip
kam jste se mezitím proloupali?:-))))

3lob,Monty: :-)))))))))))))))))))))))))))))))

3lobyte: Mé strupy se téměř orosily žalem... ty, propagační strupátor par excellence? Ty, který máš vždy připravený pohotový strupí verš? Ne, neodcházej, ó veliký, prosím, jest nám tvých strupích sil zapotřebí!!!

MrSasa
17. 06. 0001
Dát tip
Rád bych vás upozornil, že do ČR plánuje cestu pan doktor George Fidgerald Crust z USA, který je v oboru strupaření jeden z nejuznávanějších odborníků. Pokusíme se s ním domluvit veřejnou diskuzi na téma: "Skrytá síla ve strupech, aneb, kde všude jsou vitamíny a proteiny..." Přihlašte se, kdo se bude účastnit... Pápec nazdárec Šáša

MrSasa
17. 06. 0001
Dát tip
Teď mi volal pan docent Vladimir Lúščjonyj z Ruska. Prý by rád přijel na naši konferenci, berem ho??? P.S. Doufám, že umíte trochu rusky... :o)))

MrSasa: Da, ja ješčó němnóžko gavarjů pa růski...:-)

MrSasa
17. 06. 0001
Dát tip
Eto nám prígodítsja Jako tak ruština... :o))

Vážení přátelé strupů, milí soustrupi! Myslím, že je načase svolat první ustavující strupí sjezd. Měl by se konat ve Strupčicích v hostinci TRIO (viz odkaz). Nahlaste, prosím, kdy jest vám možno účastnit se i s vašimi strupy. Strupčice se nacházejí mezi Mostem a Chomutovem. Přesnější lokalizaci upřesním. Součástí sjezdu by měla být také prohlídka Strupčic, neboť právě zde by se měl v budoucnosti usídlit generální štáb. Na vaše podněty a připomínky se těší M. P. F. C. Strup s vámi!

clovrdik
17. 06. 0001
Dát tip
výborně :-)) jestli to aspoň trochu půjde, tak jedu :-))

JEDU !!!!!!! kdy ??

MrSasa
17. 06. 0001
Dát tip
Fajn... :o)

Davídková
16. 06. 0001
Dát tip
ráda loupu, nejradši svoje vlastní...požitek z jídla vám nechám:-)))))

Wiki
16. 06. 0001
Dát tip
hlásím se :)

Wopi
16. 06. 0001
Dát tip
Co vy, AMATÉŘI, víte o strupech???

Strupař
16. 06. 0001
Dát tip
To je klub pro mne... když zapískám na svou kouzelnou strupí flétnu, všechny strupy naskáčou do pytle... i s majiteli. Pro případné objednávky volejte prosím 0605 591 257.

3lobyte: Tvé avízo je velmi záslužné a jistě jej ocení všichni, co si marně lámou hlavu nad svými strupy; ale pozor, dopustil ses jedné drobné nepřesnosti. Jméno onoho odborníka přes strupy je prof. Strupplacha (ze staročeského "ten, který plaší strupy"). To jen pro příště, jinak ti jménem všech strupníků samozřejmě děkuji!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru