Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Trosky

17. 07. 2001
0
0
2565
Autor
Troskotanec

pro Písmácké troskotance

Tento klub je vysoce specializovaný až takříkajíc úzkoprofilový. Jeho zájmem, náplní i členy jsou trosky. NÁNPLŇ Náplň klubu je čistě na jeho členech, ale bude založena na společných akcích, pitkách, nebo procházkách zavánějícími borovými háji. POVINOSTI Člen nemá povinosti vůbec žádné, neboť by ho zbytečně frustrovaly. PRÁVA Člen má právo být veselý kdykoliv a jakkoliv uzná za vhodné (horší to už může být jen těžko). Stejně tak kdykoliv má nezadatelné právo na svůj smutek (těžký je život trosky). ČLENSTVÍ Členem se může stát jen člověk (bytost) vyhovující následujícím podmínkám: 0) musí to být troska 1) musí to být také písmák (stačí nepíšící) 2) musí zprávou (mě) odeslat srdcervoucí a hlavně pravdivý příběh svého ztroskotaného života (psychoterapie, klinické deprese či fobie jsou plus) 3) osobní setkání s existujícími členy 4) drtivá (na trosky) většina současných členů odsouhlasí jeho přijetí (kdo se hlasování neúčastní, má smůlu) 5) bude se líbit i mě Pokud snad vaše žádost nebude přijata, nebuďte z toho nešťastní. Znamená to jen, že jste na tom ještě dost dobře :) NE-ČLENSTVÍ Každý člen může kdykoliv o sobě prohlásit: "Již více nejsem troskou!" a v tom okamžiku přestane požívat výhod členství klubu trosek. Člen, který se už necítí troskou, a přesto chce zůstat, zvolá: "Již více nejsem troskou, máte mě ještě rádi?", čím vyvolá hlasování o vlastní způsobilosti. Pokud vás tento klub zaujal a rádi by jste se přihlásili, váhejte. Bejt troskou nejni žádná prdel.
Šminka
29. 12. 2005
Dát tip
no, výročí jak pro koho...milule už to vlystě bylo skoro výročí novejch začátků a teď je to výročí starejch i novejch konců...aspoň pro mě...ostatní jsou na tom, koukám, líp...snad by tenkrát bejvalo bylo lepší, kdyby tu sázku vyhrála zolli...i když, kecám, byly to dva paralelní životy, z jednoho mi hrabalo a druhej byl krásnej...paxi má ujeden vvybrat, když mu z toho nakonec stejně hrábne...

Merle
12. 08. 2005
Dát tip
koukám, že se to nějak smázalo... tak znova. výročí čeho? a jak teda s tím mýtingem? já můžu spíš přes tejden po 5tý hodině...

Šminka
19. 07. 2005
Dát tip
no konečně slovo muže a rytíře! :-))) Jsem čekala, jestli to navrhneš;-)*

Šminka
19. 07. 2005
Dát tip
jé, hele, ono bylo výročí:- )))))

Merle
18. 07. 2005
Dát tip
šmišmi: nové časy by ti měly ty staré vynahradit :) a když už se ti stejská, co se takhle někdy domluvit na nějaké slezině, či játrech?

Merle
12. 07. 2005
Dát tip
starý časy jsou starý, a jiný už nebudou. zkus si radši udělat čas novej.

Šminka
12. 07. 2005
Dát tip
jůůů, Merlí, ty seš chytrej;-) A to se mi po vás nemůže stejskat i v novejch časech?:-)))

Šminka
24. 06. 2005
Dát tip
lidiiii, stejsk....

Merle
25. 08. 2004
Dát tip
pamětníci wericha určitě :)

Merle
24. 08. 2004
Dát tip
já rád frťana :)))

Šminka
24. 08. 2004
Dát tip
no jo...myslíš, že mi v hospodě daj´ jíšku?:-))

Merle
23. 08. 2004
Dát tip
brekeke :)))

Šminka
23. 08. 2004
Dát tip
Já ráda jíšku....;-))

Šminka
22. 08. 2004
Dát tip
se s tebou radši potkám v hospodě, do hlubin nechoď:-))

Merle
20. 08. 2004
Dát tip
tak to já asi někdy vezmu potápěčský brejle, šnorchl, ploutve a potopím se za váma do hlubin moře :)) a kdo ví... možná se tam za váma ještě vrátím. osud dává a osud bere. v příštím ponoření budu chobotnice! :-P

Merle
19. 08. 2004
Dát tip
to já už se skoro úplně odtrosčil :) ale ptát se vás na nic nebudu :-P

Šminka
19. 08. 2004
Dát tip
To seš celej ty, vůbec tě nezajímáme!!!!!:-D*

Šminka
19. 08. 2004
Dát tip
ale stejně tě asi máme rádi;-) :-P

Šminka
09. 08. 2004
Dát tip
checht...aspoň ňáký pozitivum troskání:-))))))))

Šminka
01. 08. 2004
Dát tip
začínám bejt čím dál větší troska...méte mě eště rádi?:-(

Šminka
01. 08. 2004
Dát tip

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
Jsem troska. Hlásím se k Vám a... Komu mám poslat svůj troskopis + v jaké lokalitě se vyskytujete ? :-)

Tanaki
23. 05. 0002
Dát tip
TOUŽÍM SE STÁT ČLENEM! Jsem ztracená existence, mám maniodeprese, sebedestruktivní sklony a šířím okolo sebe chaos a situace ktere si nikdo nepreje zazit, o5 mam ruku v sadre a to na 3 mesice, protoze mi prasklo zapesti kdyz sem prastila do cizí čelisti, měsíc předtím jsem měla šest stehů na noze a zlomenej prst, protože jsem vzteky kopla do skříně, před rokem jsem měla taky zlomenou ruku, stalo se mi to cestou z hospody, dalšími podrobnostmi vás tu nebudu unavovat........ ráda chlastám, pak páchám špatný věci a druhý den mám morální kocovinu, moje matka na mě zavolala sanitu se svěrací kazajkou protože jsem chtěla zabít jejího manžela .............. stačí to pro členství? pokud ne, čtěte mojí báseň JAK A PROČ .......(a nedělám si prdel :))

diakatana
12. 05. 0002
Dát tip
Děkuji za členství v klubu. Zřejmě se se na světě moc dlouho neohřeju... Každou chvíli umíráme- proč si nezpříjemnit taky v klubu. PS: Taky je vám tak mizerně?

shelob
23. 01. 0002
Dát tip
asi pozde,ale preci! Ano sem troska.... nic sem nikdy od nikoho nedostala zadarmo,ani sem to necekala,mim velkym neuspechem je,ze me srazilo auto a mam jeste jeden velkej uspech,kterej me definitivne zruinoval! Sem tu,bohuzel poprve v zivote mi eco vyslo a tim je muj zivot zatracen... du na Atlantis,musim zkocit ze skaly sebevrahu! Avsak,kdybych na to nemela,nebo kdyby jo... budu rada kdyz me precejen zaradite do klubu... a to budto immemorian nebo zivou... dekuju vam moc....

zolli
13. 10. 0001
Dát tip
Každej si tu troskotá jak ho umane :o))) To je mi tedy pořádek!!!

Merle
03. 10. 0001
Dát tip
a duté násadě krumpáče objevil odvážnou protirakouskou báseň: Svou pravdu nebudeme skrývat :)) ne brácho... zavolal jsem zpátky šedé síly a troska ve mě už nežije šmišmi: nešlo to... příliš mnoho poviností :)

Vio
02. 10. 0001
Dát tip
Jejda, nějak to tu zanedbávám. Jestli to nebude tím, že už se taky moc troskou necítím, ale členství se zatím nevzdávám, protože mé stavy jsou vrtkavé ;-) Brácho, Ty seš jasná troska a mlč! ;-)

Merle
01. 10. 0001
Dát tip
Již více nejsem troskou... rád bych ale přidružené nečlenství

Šminka
01. 10. 0001
Dát tip
Merlíku, zase přidružené nečlenství? To se nějak rozmáhá, ne? Lidi, vy si z toho děláte holubník! :-)))

Šminka
01. 10. 0001
Dát tip
A Merle, měl jsi zůstat s náma i coby netroska :-(((

alina
23. 09. 0001
Dát tip
Ufo: já, nejen, že obdivuji /z dáli i z blízka/ vaši tryskající troskovitost, já jí i z plna hrdla fandím, a budu vás v ní podporovati, co budu sil míti :o)))

Jákob
20. 09. 0001
Dát tip
na "stát se členem" jsem klikl omylom .... já nechcíí :o) ale jinak Vás mám rád troskotanci :o)

ulita
19. 09. 0001
Dát tip
ufo: :)) co se týče přidruženého (ne)členství se mi to náhodou zamlouvá....

Helča
17. 09. 0001
Dát tip
Přečetla jsem si prohlášení klubu a váhám, protože bejt troska nejni žádná... Ale jinak to je klub sympatický (zvlášť povinnosti mě zaujaly). Pokud by to šlo ráda bych byla přidružený nečlen, zoufale se snažící nebýt troskou. Nejsem troska (zatím), budete mě mít rádi?

Šminka
17. 09. 0001
Dát tip
Helčo, koukám, že ta alina tady šíří móresy - přidružení nečlenové....... Nad otázkou /tedy odpovědí/ se zamyslím, ale myslím....no, možná....za určitých okolností....no tak jo, no :-))))))))

Šminka
12. 09. 0001
Dát tip
Pet, takhle veselá troska.....no, nevím :-)

ulita
11. 09. 0001
Dát tip
poruchy spánku mixnuté potlačovanou sexualitou a depresemi v počátečním stadiu - stačily by??

Petula
10. 09. 0001
Dát tip
No, svaalnje, taXe pokusiim przihlaasit... Jsem troska strziidavje oblatschnaa - vobtschas joo a voktschas nee... Tedj skoro nee, ale zase mi drbee... ░▒▓-_-▓▒░ P.S. Kafce djekuji, zhe mne na tento skvjelyy club, vystihujiicii mee obtschasnee naalady a sestaavajiicii z priima tschlenuu, upoZrnila a zvdlo (NEZVADLEE, ale czerstvee!) mi hodila!!! :-))) P.P.S. Tak takhle by to njejak vypadalo bez Tebe, Mistrze Jene z Husi!

Vio
27. 08. 0001
Dát tip
Zolli, jsi troska jako každá jiná ;-) Vítej f klubu.

alina
25. 08. 0001
Dát tip
Žollíčku!! Jsi troska - pořádná :o)) A mám Tě ráda! ...ehmmm...ale já do toho nemám vlastně co kecat, když jsem se nezaklubala :o))))

Šminka
24. 08. 0001
Dát tip
Jsem pro, zolli JE TROSKA! :-))

Šminka
24. 08. 0001
Dát tip
To už nás je nadpolovic:-)

zolli
24. 08. 0001
Dát tip
No to jsem fakt rada ze jste me uznali TROSKOU! Ja uz uvazovala, ze se jeste trochu potroskám, abych byla hodna vstupu....

zolli
22. 08. 0001
Dát tip
Dnes dobrovolně a zcela jistě ne při sobě, žádám o přijetí! Právě jsem o5 narazila a o5 ztroskotala!!! Připadám si dnes již dostatečná troska, hodná hrdě na svých...a teď váhám jestli bedrech či prsou, nosit klubový několika tunový odznáček!!! Merlíku není li Ti má minulost ci soucastnost dostatecne známa PTEJ SE!!! CHLAPE mám svých ztroskotání do zásoby ve štrusoku nepřeberné množství!!! Tímto se hnedle přihlašuji a byť nechci zrušit členství..stejně se ztroskotaně ptám: Mate me, kurnik, nekdo jeste trochu radi?

Merle
22. 08. 0001
Dát tip
zolli: já jsem pro (máš na to být troskou), ale tohle není jen můj klub... poptej se ještě ostatních

alina
16. 08. 0001
Dát tip
No, asi založím váš fanclub. Poněvádž na členství mě neutáhnete. :o))) Nebo, co takhle SRPT /Sdružení rodičů a přátel trosek/ ...mě se hnedták nezbavíte, miláčkové moji *o*

Merle
01. 08. 0001
Dát tip
víc a víc :)

Šminka
31. 07. 0001
Dát tip
O to jsi nám bližší, milé ufo :-)

Šminka
24. 07. 0001
Dát tip
Ale co nás tam je, že jo? :-)) Nedobrovolně :-(

suva
23. 07. 0001
Dát tip
No, ale kdo by v ní chtěl být, že jo? V prdeli... A dobrovolně! :c)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru