Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A přece hoří

25. 02. 2000
1
0
1440
Autor
Nefertiti

Malá vzpomínka na letošní hory... speciálně pro sarken... :o)

Na horách, jak jistě víte, lyžujete, v noci spíte. Tak i já jsem chtěla spát- mohlo mě to život stát! V rohu totiž stála malá horká kamna kachlovaná. Vybízela čím dál více: "Dej na nás své rukavice!" A já, dívka důvěřivá, rukavice položila. "Budete se tady hřát," slíbila jsem a šla spát. K ránu ze sna cos mě budí, jako když se bota udí! Zápach strašný-ach jémine, od kamen se ke mně line. Vidím, jak kouř tmavý stoupá, zem se se mnou náhle houpá. Pach hořící rikavice málem zničí moje plíce. leč odolám strachu, mdlobě, u kamen jsem v krátké době. Rukavice už se taví, to mě ale nezastaví! Jedním ruky pohybem vyhodím ji oknem ven. Oddychnout si je mi přáno- nebezpečí zažehnáno. Faktem sice zůstává splodinami otrava, zastíní ji ale dost má hasičská zkušenost.
Katerina
18. 05. 2000
Dát tip
:-)))

PS
17. 04. 2000
Dát tip
Inu, mě zas Nefer Nefer Nefer sedí. :o) Fakt dokonalé. :o))) Epika hodná následování. :o) Dostala ses na list mých oblíbených autorů. (On je tam tedy jen Bříza a samé holky, ale co už nadělám... :o)

freudik
03. 04. 2000
Dát tip
Nic horšího jsem nečetl. Promiň,více číst než psát. Sračka...

AZALIN
16. 03. 2000
Dát tip
HEY!!!! Sqělýýýýý, líbíš se mi! :-)))))))))

Nefertiti
14. 03. 2000
Dát tip
Teda k tomu motýlovi...díííííík (Winterfresh)...a pro sarken...občas si zkus vzít čisté ponožky...

Anonym
14. 03. 2000
Dát tip
No tos me teda prekvapila! zdravi te ,to by ses hodila do nasich e-novin. (iceberg :-))) )

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
Jo, tady se někdo líhne (nemyslím vetřelce ale motýla, aby bylo jasno). Zaujalas mě hned na první pokus. Fakt pěkně napsaný... jsem zavědavej, co přijde dál.

Sarken
27. 02. 2000
Dát tip
Nef: Specielně tě uškrtím
jinak souhlasím se Šílenou, ale jako ryzí naturalista si neodpustím dodat, že nehořely pouze tvé rukavice, ale převážně moje flusky
to byl ale smrad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co si vezmeš na mušku příště?

Rivka
26. 02. 2000
Dát tip
A pak že epika je na vyhynutí:-)

Miroslawek
25. 02. 2000
Dát tip
Já chci být požárníkem. Hoří má panenko ;o)))

Šílená
25. 02. 2000
Dát tip
:o))) musím pochválit lehkost rýmů, pointa si vyžádala úsměv...je to dobré a cítím že když vezmeš do rukou nějaké téma které mě osloví víc bude to velmi velmi:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru