Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub Dlabačů

06. 12. 2001
0
0
2006
Autor
Viky_tori

Ona:Tak si tam jednou lebedí na Pokecu s trochu pokleslou náladičkou a najednou se objeví Psychopat s velice nápadně podobným rozpoložením...... On:Vysvětlil jí, že za vše může Manitou,který na všechny dlabe( protože lidi uz nekonzumují peyotl, netančí v kruhu ohně, a nekouří dýmky míru) Oni:Rozhodli se udělat klub a tak, pokud je vám podobně jako nám tenkrát, Klub Dlabačů je tu pro vás....

vítám vás tady za sebe i za Psychopata a krásný dlabání...
Cirilla
29. 08. 2004
Dát tip

Cirilla
03. 08. 2004
Dát tip
ad dotaz: umřeš... ad ostatní: začínám tě litovat... a modlim se za tě.

Cirilla
26. 07. 2004
Dát tip
tak se moc neopeř, psychouši, škodí to zdraví, stejně jako UV záření, cigarety a tři kikla hašlerek ;)

Cirilla
16. 04. 2004
Dát tip
Hééééj Psychopate, kdy jsem použila slovo zrušimE???? si nepametám...povídka byla dobrá, co je tady propadák by jinde excelovalo, pojď na Literru :))) Semi náhou povídka líbil, dlabaču jeden ;) Mnu a modem je pěkně zas*anej, přejdi na kabel, je rychlejší a levnější a to asi nemusim řikat, což?

Cirilla
12. 04. 2004
Dát tip
Jojo, já dlabu, ty dlabeš, on, ona, ono dlabe...

Viky_tori
05. 04. 2004
Dát tip
není.......pouhé konstatovaní smutné skutečnosti, že ač dlabači, dlabeme na všechno víc než je zdrávo:-))

motýlek
04. 04. 2004
Dát tip
to víš že je :o)

Viky_tori
02. 04. 2004
Dát tip
Tak.....Vazeni Dlabaci,ja vim,ze na vsechno se da dlabat,ale taky bych se jednou chtela objevit jako nejaktivnejsi klub (ja ne,KD myslim). Takze konec valeni,piste,umistujte dila nebo klub zrusime.....stejne momentalne nefunguje....

Viky_tori
07. 10. 2002
Dát tip
hmmm...prázdniny skoncily,lidi,´ééééDlabači, kde jste?!?!?!?:-))

motýlek
11. 07. 2002
Dát tip
ponevadz dlabac je nekdo! tudiz musi byt s velkym :o) písmenem na zacatku :o)

motýlek
19. 05. 0002
Dát tip
ona kdysi jela, ale pak to nekdo smazal, nebo ono samo..... proste ufo

Cirilla
15. 05. 0002
Dát tip
Ty jofka, ani sem nevěděla, že něco takovýho (úžasnýho) jako Klub Dlabačů existuje on the Pismak ! :) Můžu dál? Ale koukám, že diskuze tu moc nejede...

Viky_tori
11. 04. 0002
Dát tip
co se to tu stalo, proboha?????a já nic nevím!!!!

motýlek
02. 04. 0002
Dát tip
co to? Vse vymazano, vsichni vymreli, copak prisel najezd neznamych utocnych zaskodniku a vsechny vyhubili zatimco jsem tu nebyla?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru