Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrá

25. 02. 2000
1
0
1615
Autor
Nefertiti

To není jen zlomek světla sama krása, naděje a láska vybrala si podobu. Modrou barvou lákají nás dálky. Noc-sametová královna není černá, jak se zdá. Tmavě modrý oblékla si plášť se stříbrnými knoflíky. S modrou smím se smát snít i vzpomínat. Modrá utře slzy, pohladí, když nevím, kudy dál.
Beatles
01. 04. 2005
Dát tip
Pěkné.

PS
17. 04. 2000
Dát tip
Héééj, ta s.... clovrdik mě předběhl... už je to tak... :o) Zatím dobré, pokračuju ve čtení. :o)

clovrdik
27. 03. 2000
Dát tip
modrá je dobrá ... už je to tak :-) Nefertiti, přečtu si, co jsi na Písmáka dala. už kvůli té přezdívce :-) jó, starej Egypt :-))

AZALIN
16. 03. 2000
Dát tip
Já mám sice mezi barvama jinou favoritku, ale tohle je napsaný moc hezky.. :-)

AZALIN
16. 03. 2000
Dát tip
A protože mám barvy moc rád, tak ti ještě přidám jednoho tipíka pro radost.. :-)))

Nefertiti
14. 03. 2000
Dát tip
..milý Merle, dokonce "Kráska, která přichází"... A jinak...jsem poctěna tvým rozhodnutím číst mé "výtvory"...

Merle
29. 02. 2000
Dát tip
Ehm, teď mi tak došlo, jak by se to i dalo vyložit. Nefer znamená krásná...

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
Jo... je vidět, že ani lyrčí lyrika ti není cizí. Asi si tě budu muset zařadit mezi stále čtený autory.
BTW: jsi opravdu tak Nefer?

Sarken
27. 02. 2000
Dát tip
modrá je moje nejoblíbenější barva
tohle se mi líbí víc, než ty předchozí dvě( no, i když, ta první)

Šílená
25. 02. 2000
Dát tip
to se mi líbí hezky to hladí.Přijdu si to sem přečíst na dobrou noc...mám také ráda modrou a kráse, naději a lásce schvaluji její výběr:o)

Hackman
25. 02. 2000
Dát tip
modra je jak hladina co se na ni usina...ale to neni ze mne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru