Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Dílo Goldinga, Williama

09. 02. 2002
0
0
1307
Autor
wilk

Osobnost typu Williama Goldinga si zcela jistě zaslouží trochu pozornosti.

Jeden z nejvýznamnějších spisovatelů-filozofů dvacátého století. Přijměte do klubu pozvání všichni, kteří uznáváte dílo a filozofii tohoto britského autora. Pojďme interpretovat jeho knihy, informovat se o stránkách jemu věnovaných atd.
Paranoicus
15. 05. 2003
Dát tip
Dokonce bych řekl, že místy musel být dost nešťastný, pokud viděl věci, jaké popsal ve svých dílech. Tím pochopitelně taky velkou radost své rodině nedělal ... žádný pohodář.

A co třeba "Dědicové"?

El_Fossil
15. 05. 2003
Dát tip
Pro "Dědice" si jdu až dnes, takže prozatím nemohu sloužit. Ale dám vědět!:o)

Rowenna
15. 05. 2003
Dát tip
Pána much považuji za jedno z nejzávažnějších děl světové literatury. Byl skutečně natočený film podle této knihy, kdysi jsem něco podobného zaslechla.

Paranoicus
15. 05. 2003
Dát tip
Vím o dvou filmech; ten starší (černobílý, 1963, režie P. Brook) dokonce i odpovídá záměru autora, za ten novější (barvený, 1990) bych někoho rád nakopl aspoň do holeně.

Paranoicus
15. 05. 2003
Dát tip
... mám oba na videu, ale kvalita je příšerná.

Rowenna
15. 05. 2003
Dát tip
No, já jsem si stejně filmové zpracování ani moc představit nedovedla.

Paranoicus
14. 05. 2003
Dát tip
Chlap, co si postavil hlavu, díky svý umanutosti promarnil pěkných pár let života. Dobrý protiklad k oslavným tirádám na jedince, kteří šli "za sluncem" ... tak mě napadlo, kolik lidí z Goldingova okolí trpělo právě díky němu? A Golding byl úspěšný spisovatel, ale Pána much vydal až někdy po čtyřicítce, ne?

El_Fossil
14. 05. 2003
Dát tip
Tak, tak, ve třiačtyřiceti - první čtyři romány mu odmítli vydat... Chm, to mě nenapadlo, hledat analogii v jeho životě... Spíš "Chlap, co si postavil hlavu, díky svý umanutosti promarnil život(y)" ;o) Včera jsme dílko důkladně proprali na semináři a trošku na své počáteční zklamání měním názor :o)

El_Fossil
05. 05. 2003
Dát tip
Jo, to je ono :o)

Paranoicus
30. 04. 2003
Dát tip
V překladu "Věž"?

El_Fossil
29. 04. 2003
Dát tip
Včera jsem dočetl "The Spire" - znáte?, a co si o ní myslíte? Za sebe přiznávám, že po úžasu z "Lord of the Flies" jsem byl, sice jen mírně, ale přesto zklamán...

Paranoicus
18. 02. 2003
Dát tip
Odpovím si sám: pes tu chcíp a Golding nikoho "nebere". Holt nepsal haiku ...

Paranoicus
13. 07. 2002
Dát tip
Pes tu chcíp nebo jen lidi, co mají přístup k internetu, sira Goldinga moc neznají?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru