Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub pro a proti EU.................

18. 03. 2002
0
0
1282
Autor
Štalingrad

EU ano/ne

V našem klubu každý může vyjadřovat své názory ohledně EU. vyjádřění k zákazu: - utopenců - rumu - zdražení cigaret - zdražení piva a další... děkuji
Čajke
11. 06. 2002
Dát tip
EU ano, ale jak řekl clovrdik, s určitou mírou suverenity...

Jeanette
05. 06. 2002
Dát tip
Prokletí: ...dobrý shrnutí situááááááce...:)) souhlas

Štalingrad
05. 06. 2002
Dát tip
jestli má někdo nějaký nápady co sem dodat tak sem s nima........!!!!!!!

Mpj
03. 04. 0002
Dát tip
Jsem rozhodně pro EU! Nebude to zadarmo, ale řekl bych, že nám to prospěje!

Prokletí
02. 04. 0002
Dát tip
hele: 1. utopence si udělám stejně rači doma 2. rum bude, jen se mu bude říkat jinak 3. aspoň kuřáci přestanou čadit (mě nevyjímaje ;o) 4. přestanu snad kvůli tomu pít pivo? ne! Nevím, co tu řešíme, jestli se to povede a budem konečně součástí NĚČEHO, prospěje nám to ;o) chechééééééé m.

clovrdik
27. 03. 0002
Dát tip
EU ano, ale jedině jako rovnej s rovným; jestli nám ale budou kecat i do takovejch blbostí, kolik procent má mít tuzemák, jak veliký maj bejt nějaký rošty v úlech atd., tak pak si nedovedu představit to vměšování v oblastech, ve kterých opravdu o něco jde. Pokud by to mělo být takhle, tak ať si celou EU nabouchaj, kam chtěj.

Astalavista
19. 03. 0002
Dát tip
EU ANO! Vše ostatní také...

Armand
19. 03. 0002
Dát tip
EU rozhodně NE :))

Já vůbec nevím, co tady dělám a kdo mi poslal tu zpráu, nicméně kdyuž už tu jsem, tak vám k tomu něco řeknu: EU rozhodně ANO Utopence, rum pivo a bůhvícoještě Čechům stejně nikdo nevezme, takže není vůbec čeho se bát. Marihuana je taky ilegální a hulí se o stošest, tak nevím, včem je problém. Nazdar!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru