Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aforismusek

25. 02. 2000
0
0
745
Autor
Liber

Kdyz uz tady píšu kritiky k vašim dílum, tak sem napíšu alepoň jeden muj hospodskej aforismek, aby jste měli co kritizovat.

Když má chlap plnou hlavu žen, jde za kamarády. Když má chlap plnou hlavu z kamarádů, jde se opít. Když má chlap plnou hlavu alkoholu, jde se vyspat. Když se potom vzbudí, má hlavu totálně prázdnou, a vrátí se zpět k ženám.
Sandra
26. 09. 2003
Dát tip
jo, chlapům trvá dlouho než jim něco dojde....

Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
Hih... Kathe... na to taky časem dojde :o)))

Kathe
23. 02. 2001
Dát tip
Aha ... dobrý vědět ... :o) No ... aspoň, že se ten "tvůj" chlap nechodí opíjet z žen ... :o)

Astrálka
05. 07. 2000
Dát tip
* pobavilo ma to * O.S. to6, tiež si myslím že v prvom štádiu * v druhom a treťom štádiu si ale pripravuje pôdu, koleduje si o problémy so ženami * teda takto ľahko získavate k básniam námety :-)

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
o106: Já bych řekl, že v prvním... občas si jeho chorý mozek ve třetím stavu poplete cíle, takže asi i ve třetím.

O.S.to6
27. 02. 2000
Dát tip
:) Jen by me zajimalo, ve kterem z popsanych stavu pise chlap basne?

Hackman
25. 02. 2000
Dát tip
uzavreny kruh lidske hlouposti smerujici ke stredu poznani konce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru