Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Millenium

26. 02. 2000
2
0
1095
Autor
witchbaby

Millenium V svlečeném kraji jsme mrtví živí, náš čas se vleče a něco tu chybí, poslední úsměvy dělají divy, vůbec nevadí, že jsou jen lživý. Odněkud od nás se ozývá vytí, nejsou zde dveře a okna k mytí, nač zásoby jídla, rezervy pití, nemáme chuť, jen náladu k blití. Když vezmeš roha, opustíš židli, uvěřím v boha a praštím tě biblí, v úkrytu z betonu sny nás jen šidí, až nový rok zemře, budem zas lidi?
Kašika
07. 06. 2001
Dát tip
DD - dost dobrýýýýýýýý *

B.Ezejmenij
06. 03. 2000
Dát tip
člověče... já jen zírám... a pořád dokola to čtu (tedy všechno) a nemám co říct, ale to je celkem výmluvný, ne ? :)

Anonym
03. 03. 2000
Dát tip
Nářež Břéťo!

witchbaby
02. 03. 2000
Dát tip
Břízo, moc díky a to sprostý slovo to odpouštím....:-))

Bříza
01. 03. 2000
Dát tip
Týýýýý voléééééé
(jsi jedna z mála, která ve mě vyprovokovala sprostý slovo ! :c))
Hele - Ty fakticky píšeš úžasně ! Musel jsem Ti otypovat úplně všechno ! Nepřestávej ! Poslouchám a těším se na další, jako malej !

Mamba
29. 02. 2000
Dát tip
Lidé asi jsme, ale jsou mnohem lidštější tvorové než my. To je jisté.

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
Byli jsme vůbec někdy lidi? Řekl bych jak kdo, a s tím milénium stejně nic neudělá...

Kovi
27. 02. 2000
Dát tip
Nebudem - pokud jsme nebyli dosud...

O.S.to6
27. 02. 2000
Dát tip
Budem - pokud zacneme byt...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru