Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes je Nadnárodní den másla!

Výběr: Stanislav_Vašina, Monty_Python
29. 05. 2002
6
0
872
Autor
Máslo

maslo.cz

Včera proběhl Mezinárodní den mléka. Máslo přišlo zkrátka. S tím bylo třeba něco udělat. Ale co? No přece učinit z dnešního dne Nadnárodní den másla!

Ale proč dnes?

Loni připadl Mezinárodní den mléka na 22.5., letos 28.5. Tato čísla tvoří shodou okolností hranice, uvnitř kterých se čtvrté květnové úterý vyskytuje každý rok.

Proto vyhlašujeme 29. květen Nadnárodním dnem másla!

Dále prohlašujeme období mezi Mezinárodním dnem mléka a Nadnárodním dnem másla za Období stloukání másla. Díky rozdílnému způsobu stanovení má Období tu zajímavou vlastnost, že každý rok je jinak dlouhé - letos je to pouhý jeden den, avšak třeba v roce 2007 to bude celý jeden týden - celých sedm dní bude co slavit! Zároveň ale toto období nebude nikdy kratší než den (minimální doba stloukání) nebo delší než týden (maximální doba stloukání).

Takže oslavujte a radujte se!
Semeno
30. 10. 2002
Dát tip
*avi

Nuitík
30. 10. 2002
Dát tip
máslíku:o)

Ach... geniální!

Wopi
09. 06. 2002
Dát tip
hurá hurá juch juch juch

Kwin
03. 06. 2002
Dát tip
Jak jste slavili? Může se člověk opít máslem?/když to jde rohlíkem../

gingha
02. 06. 2002
Dát tip
kwin: lepší máslo na hlavě než máslo v hlavě, ne? I když...aspoň to není hned vidět. :-)

Toxman
31. 05. 2002
Dát tip
Carodej... Pripojuju se...Jen vice sadla !!! :-)))

Toxman
29. 05. 2002
Dát tip
Začínám slavit

sue
29. 05. 2002
Dát tip
je oslava másla bez másla oslava másla? chci slavit! nemám máslo!

Kwin
29. 05. 2002
Dát tip
Já mám máslo na hlavě,můžu se přidat?

Carodej
29. 05. 2002
Dát tip
a co sádlo?

Witch
29. 05. 2002
Dát tip
:o))))

Máslo
29. 05. 2002
Dát tip
Toxman: Dobře se bav! sue: Tak běž máslo rychle koupit, ještě to stihneš! Kwin: Můžeš. A řekni někomu, ať tě vyfotí a fotku mi pošle. Carodej: Sádlem se nezabýváme. To je možná příležitost pro tebe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru