Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ironie?

29. 05. 2002
2
0
931
Autor
Blaznivkaaa

Zamilovaná, opět, opět, podvedená, mrtvá, opět, opět, na dně...

Prej láska... to tak! Co mi to nalhával?! Šel s první se kterou moh a mě tvrdil, jak mě miluje...osud je opravdu nevypočitatelný, přemýšlím nad tím, proč si pohrává se mnou... je vážně zajímavý jak hluboko člověk u druhejch klesne, když si z nouze pořeže ruku, ale že někdo druhýho podvede to už nikomu nevadí...no jasně, už je to tu znova! Podved mě a s celou svojí krásou umřel v kaluži mojí krve...
Francois
04. 07. 2002
Dát tip
umřel v kaluži mé krve.... jo, tip

Armand
24. 06. 2002
Dát tip
hmm.. zhusta... (chlapi za to ale nestojí, věř mi :))))

Bacil
03. 06. 2002
Dát tip
Blázňulí... neber to tak vážně... těch jizviček i radůstek ještě bude...

Hauský
29. 05. 2002
Dát tip
Co se na tohle dá říct!Mě už stačí jenom ten prolog *)

Knihovník
29. 05. 2002
Dát tip
Mno, když si přečtu tvou minulou úvahu, tak se mu ani nedivim ... ale co, vždyť tě ani neznám ... Je to docela logický, jen si sama řekni, kdyby přišel někdo lepší než "on" co by si asi udělala ? Možná nic a to tě šlechtí ... asi ... No a, je fakt ta láska tolik potřeba ? ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru