Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neboj sa, Gabi

13. 04. 2022
11
8
229

Monka rozpráva.

Hana bola včera za plotom u babky Oly. Našla tam veľké nožnice a povedala, že ide strihať. Babka vydesená, že to nemôže. Na to je ešte malá. Tá sa rozrevala, že v Trenčíne jej to dovolili. Ola pribehla k nám, či je to pravda. Tak jej potom našli menšie nožničky a strihala.

Haňa sa usadí za stolom a strihá. Minule veľký papier, dnes už z malých kúskov robí ešte menšie, neprestane, kým nevyrobí pidi mini kúsočky.

„Strihaj si radšej veľký papier, toto je nebezpečné! Aby si si nezastrihla do pršteka.“

Nepočúva ma, zaujatá svojou prácou. Zrazu roztvorí nožničky, vloží do nich prst.

„Hanka! Čo to robíš?! Ublížiš si.“

Vyberie prst, pozrie na mňa: „Neboj sa, Gabi, to boli sjandičky!“ smeje sa.

„Ozaj, ako si povedala Ole, že kto ti dovolil strihať?“ som zvedavá.

Nereaguje, strihá ďalej.

„Čo si jej povedala? Že v Trenčíne, na Sihoti, Gabika?“ skúšam.

„Že Gabiela som povedala.“


8 názorů

Nějaké mantinely by se měly začít nastavovat.


gabi tá istá
13. 04. 2022
Dát tip Benetka

však, Bene? :)


Benetka
13. 04. 2022
Dát tip

DD

Diamantové dievča tá Hanička... :*)


gabi tá istá
13. 04. 2022
Dát tip annnie

verme tomu, Renáta

som o tom presvedčená, annnie :)


annnie
13. 04. 2022
Dát tip

Myslím, že babi Ola tě musí milovat :) :) :)


bixley
13. 04. 2022
Dát tip

To boli šjandičky! Jenom aby! Moje babička říkávala hračky plačky. Ale Hanka je už rozumná.


Neboj sa, Luboš :)


Kočkodan
13. 04. 2022
Dát tip

 

Gabiela, u názvu jsem pocítil směsku zvědavosti a hrůzy, čeho ses bála. A později ve mně zatrnulo, že se v Hance začíná probouzet sklon k masochismu. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru