Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já našel svaté....

28. 02. 2000
0
0
1299
Autor
Dave Grave

Já k svatému řádu dal se z přesvědčení dlouho hledal jsem a zjistil, že jiné cesty není v samotě já tápal dlouhá léta sám teď bratry a sestry kolem sebe mám. Prodal vše co vlastnil jsem a měl jako duše čistý, já jako světec býti chtěl veškeré peníze svému řádu věnoval a z každého pochybení jsem se vroucně kál. Já vzal se všeho, ale dostal mnohem víc a celkovou hodnotu nevyčíslí žádná z číslic dostal jsem roucho a růženec co mám rád já podepsal a velice tvrdě držím celibát. Nejlépe v chudobě žít já stále hlásám a když zazní Bosána, tak naplno jásám vzdejte se bohatství a pojďte žít jako já a každý z bratrů Vám tuto radu dá. Všeho vzdal jsem se a nemám z peněz nic však naplnil mé nitro klid a to je mnohem víc statky ani zlato není tomu rovno je to nejsvatější svátost, je to svaté hovno.
absurd
23. 12. 2004
Dát tip
konec sice hezkej,ale jinak nic moc

Notreal
22. 12. 2004
Dát tip
:-) proč ne---klub

Merle
29. 02. 2000
Dát tip
No, za klid bych klidně zlato vyměnil, kdybych nějaký měl...

Kája
29. 02. 2000
Dát tip
Musím se přiznat, že mi to moc vtipný nepřipadlo.
Básnicky to jde, ale věcně už ne.

Marsyas
28. 02. 2000
Dát tip
:)))))))))) dík za ten konec už mě zmáhal strach!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru