Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neprezlečená

26. 05. 2022
12
11
260

„Idem do roboty!“ zvýši na mňa pri raňajkách hlas Petra.

„Ja viem,“ odpovedám rozpačito. Nerozumiem, o čo jej ide.

„Že si sa obliekla ako na doma!“

„Aha! Nechce sa mi toľko prezliekať. Ten kúsok prejdem aj v legínach a dlhom tričku.“

„Aj ja sa musím prezliekať!“

„Veď hej. Lenže ja na doma, do záhradky, do obchodu, do roboty...“

„Ale do záhradky chodíš rada! Tak sa nesťažuj!“

„Ja sa sťažujem? Kto začal rozhovor o oblečení? Len vysvetľujem. V poslednej dobe naše rozhovory končia takto. Ty niečo začneš, ja len odpovedám a nakoniec to otočíš proti mne.“

„Ešte mi povedz, že som ako babka!“ vyštekne.

Tak toto je už celkom od veci. Končím.

O deviatej ju posadím v chránenej dielni na stoličku ku stolu.

„Gabika, prídi pre ňu o jedenástej!“ šepká asistentka Eva. Je to tajné. Pracovať by mala do jednej.

Jupí! Čo s toľkým voľným časom? Záhradka, nákupy, navariť? Nebudem sa prezliekať. Píšem.


11 názorů

bixley
28. 06. 2022
Dát tip gabi tá istá

Jasně, nepřevlíkej se. Škoda času. :-)


hele....na psaní si vem velkou večerní:-))))


annnie
27. 05. 2022
Dát tip

:)


annnie, samozrejme, že mám, ale nebudem prezrádzať, v ňom je tajomstvo môjho skvelého písania, ešte by ste to odo mňa odkujali :)))

pozdravujem, Andelka (8hanka) a Andělka1 :)

Evženie, teším sa na blog :)


Když jdu psát, beru si ten nový norkový kožich. I v létě.

Nejlepší je to na chalupě, tam je každému jedno, jak se vymódím. A že to někdy stojí za fotečku. Asi si vytvořím blog pro starší a pokročilé modelky.


Andělka1
26. 05. 2022
Dát tip

***


annnie
26. 05. 2022
Dát tip Gora

Vyřešilas to nejlíp, jak to šlo :)

A ty nemáš speciální spisovatelskej oblek??? :)


5-MeO-DMT
26. 05. 2022
Dát tip gabi tá istá

Tak když už jsem tak mimo, dám tip komentáři. Má li to stát na hlavě, ať v pozoru.


8hanka
26. 05. 2022
Dát tip

myslela som, že Ti do oblečenia kecá len Mišo...ešte, že našej mačke je celkom jedno, do čoho na mne pustí pazúriky...

prečo Ti ukrajujú z času? Je fajn mať čas len pre seba, robiť, čo chceš, bez neustáleho pozerania na hodinky či mobil...


gabi tá istá
26. 05. 2022
Dát tip aleš-novák, 5-MeO-DMT

vďaka, Peťo...neviem, či si postrehol iróniu - pracovať mala do jednej, bude do jedenástej...ukradli mi dve hodiny môjho času! :)


5-MeO-DMT
26. 05. 2022
Dát tip

Jo, čas. Přesně. Možná vůbec neni, ale pro člověka, jedince, jedině. Je přísnej a vzácnej, proto ho mám rád. I když... ty určitě víc. Pěkný den.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru