Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bouře se blíží

13. 06. 2022
15
19
365
Autor
MilanH

Občas mám

divný pocit

Občas když

vidím černé mraky

Občas, když

bouře se blíží

to ve mě vře

a mé nitro řve 

Svobody si užívej

NAPLNO


19 názorů

MilanH
15. 06. 2022
Dát tip

Jo, jo a hezký den Evženie :-)


Žít naplno a pro radost, tak to má být.


MilanH
14. 06. 2022
Dát tip blacksabbath

Vím o čem mluvíš včera mě zrovna na výletě dostihla i přes deštník jsem byl během dvou minut zcela mokrej naštěstí jsem se stihl, pak skrýt na nedalekém hřišti a protože bylo relativně teplo brzo jsem oschl a hezký den Janičko :-)


MilanH
14. 06. 2022
Dát tip

Souhlasím a hezký den přeji Čudlo :-)


MilanH
14. 06. 2022
Dát tip

Přesně tak. Včera mě, taky zastihla na výletě a hezký den přeji Hanko


vesuvanka
14. 06. 2022
Dát tip Lenochod, MilanH

Abakus, já sopky miluji, a to jak činné, tak i ty naše vyhaslé, v nichž vnímám jiskru ohně, která se proměnila za miliony let v bohatý život :-)))


vesuvanka
14. 06. 2022
Dát tip MilanH

Pěkně vyjádřené, svoboda je dar, jak píše Anička :-))), TIP. Jinak mě bouřky dříve přitahovaly - to zvláštní napětí, když se blížily, teď už ne. Vzpomínám, jak nás zastihla bouřka na vrchu Bořeň. Byli jsme tehdy těsně pod vrcholem. Krušné hory zastřené černými mraky, v nichž blýskalo. Kamarádi navrhovali okamžitý sestup, ale já fascinovaná tou podívanou, lezla výš, bylo to v místech, kde byly už jen balvany. Věděla jsem, že do vrcholu může uhodit, ale mě to přitahovalo jako magnet. Naštěstí jsem včas uposlechla varování - intervaly blesků a hromů se zkracovaly. Prchali jsme, jak nejrychleji to šlo, a skutečně do vrcholu prásklo, naštěstí jsme byli už mimo nebezpečí. Po úderu blesku se silně rozpršelo,  dostali jsme plaváka, jako bychom se vykoupali v rybníku :-)))


Čudla
14. 06. 2022
Dát tip Lenochod, MilanH

Svoboda je nedělitelná. Buď je, nebo není.  /*


8hanka
13. 06. 2022
Dát tip

práve u nás jedna prehrmela...zase svieti slnko, vzduch sa vyčistil a mačka sa uložila na balkóne...

naplno si treba užiť každý deň, nielen preto, že sa nevráti...a sloboda je super...


MilanH
13. 06. 2022
Dát tip

To já , taky i když bouřku radši někde v bezpečí a hezký den Abakusi :-)


MilanH
13. 06. 2022
Dát tip

To tedy jo a hezký den přeji Aru :-)


MilanH
13. 06. 2022
Dát tip annnie

Přesně, tak annnie a hezký den přeji :-)


MilanH
13. 06. 2022
Dát tip

Jo,jo je to tak a hezký den přeji Lenochode:-)


MilanH
13. 06. 2022
Dát tip

Děkuji za zastavení se , komentář a tip Alenakar:-)


Abakus
13. 06. 2022
Dát tip vesuvanka, blacksabbath

mám rada búrku, snehovú víchricu...všetky živly, ktoré pripomínajú okrem iného moje lyžovačky s otcom.

Ako sa poznám, až naše sopky prestanú byť vyhaslé, nájdem si vzťah aj k nim.   


Aru
13. 06. 2022
Dát tip

to chápu, některý pocity dokážou člověka válcovat zevnitř, aniž by se pro to něco dělalo


annnie
13. 06. 2022
Dát tip

Svoboda je úžasnej dar. Užívejme jí. A važme si jí.


Lenochod
13. 06. 2022
Dát tip MilanH

Mám to asi opačně. Vyrážím si bezstarostně užívat svobody, až když bouřka přejde. To je úleva! Svoboda ve mne doslova vře, když se před tím krčila v koutku při každém zablísknutí! V tichu před bouří se moc svobodně necítím...

Ale třeba jestli brzy přestanou platit peníze, tak to mě ponouká, abych si své úspory užívala naplno teď a ne až potom... ;0)


Alenakar
13. 06. 2022
Dát tip Alegna

Jsou ale chvíle, kdy by měl člověk to vření v sobě zastavit a nechat černé mraky, aby se rozplynuly. Nikoho neseřvat, nikomu nedat ránu do zubů. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru