Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žiletka

01. 06. 2002
5
0
1385
Autor
Igor

Inspiroval mě jeden hošík, který když se na otevřeném oddělení psychiatrie podřezal tak když ho odváželi na chirurgii tvrdil, že se mu to zdál být dobrý nápad.

Zbrusu novou žiletkou přejíždím jen tak zlehounka po svých zápěstích.

 

Venku je krásně, kaštany, dříny, pampelišky a konvalinky už odkvetly.

 

Fakani začínají nový den křikem na hřišti. Kdosi marně startuje zřejmě nepojízdné auto.

Ach, jak krásný je tento svět.Jenom já do něho jaksi nepatřím. Nebo patřím a nevím o tom.

Už nevidím krásu tam kde by měla být.

Hodiny v mém pustém bytě jakoby říkaly teď.

Vylézám z vany, oblékám se, beru si cigaretu a vstupuji na balkon. Tolik té krásy najednou se snad ani nedá pozřít.


HankaH
10. 09. 2003
Dát tip
Bez komentáře...

Amanda
20. 06. 2002
Dát tip
Zvlastne drsna melancholie...hodne dobre atmosferou tematu...

Čajke
05. 06. 2002
Dát tip
dobré!

Hmm, tyhle "dobrý nápady" mi něco připomínají... Ale je to zaplať Pánbůh už tak děsně dávno... Tip, samozřejmě.

Tohle téma se tu často opakuje...sedělo by mi to lépe zasazeno do většího textu, ale máš tam krajane hodně silných pocitů, které jsou univerzální.Pěkně píšeš . t*

Zordon
01. 06. 2002
Dát tip
i to je dimenze lidské existence t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru