Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Človeče

30. 06. 2022
14
15
304

Sadám si na wecko, čosi zo mňa padá. Čím  nižšie sťahujem nohavičky, tým viac sa niečo drobí na bledé lino. Celkom ma to vyľaká. Viem. Prach si a na prach sa obrátiš. Ale už? Strih. Hráme s Haňou v záhrade na trávniku futbal. Snažím sa ju ubehať, aby mala menej energie na lotroviny. Stačilo jej. Berie lopatku a hrabličky, čupne si do kútika s hlinou, ktorý som jej vyčlenila pre záhradnícke pokusy. Rozkladám stoličku, ledva stihnem zaujať relaxačnú polohu, šuchne na mňa lopatku hliny. Chichúňa sa, aká je nápaditá a vtipná.

„Hanka! To čo bolo?! Toto si nedovoľuj! Ešte raz a ideme domov!“

Som na ňu nezvyčajne prísna. Vidí, že prestrelila. Okamžite skrotne a hĺbi v hline jamku. Dôkladne sa oprášim, povytriasam. Kde hlina uviazla, som zistila pri prvej návšteve WC.


15 názorů

Měla jsem teďka docela dlouhé, hektické a náročné období a tak na Písmáka nebyl čas. Ani na čtení, ani na psaní. Takže mám co dohánět. Za ten více než rok, jejda, to to letí, se toho nakupilo docela dosti ke čtení :)


mám radosť, Arwen, že si ku mne zavítala a ešte väčšiu, že pobavilo


:-))

Nebudu si hrát na psycholožku či jinou ložku. Prostě mě to pobavilo :)


áno, Renáta, je nie som rozmaznávacia babka, mantinely musia byť


bixley
18. 07. 2022
Dát tip

Člověče, Gábi, pohřbená za živa! :-) Tady byla přísnost na místě...


vitaj u mňa, mar1311...chytala som , aj schytala, je dooosť divoká :) 


No, hlavně že tam z Tebe nevypadla třeba šiška :):)


som rada, black, že som nebola sama zľaknutá :)


no Gabiko....tak jsem se  - při čtení první věty - vylekala :-))))))


Kočkodan
01. 07. 2022
Dát tip gabi tá istá, Lenochod, Gora

Gabi, tohle tvoje dílko je takové… jak to jen nejlépe ríct… jo – zemité.

A az po poznámce Lenochoda mi doslo, jak opravdu silný jsi zvolila nástup. Nejsi zádná padavka. ;-)


Lenochod
01. 07. 2022
Dát tip gabi tá istá

První věta je hodně odvážná - až jsem se bála číst dál! Ale pak se vše vysvětlilo :0)))


Evženie Brambůrková
01. 07. 2022
Dát tip gabi tá istá, blacksabbath, Zeanddrich E.

Taky se divím, kde všude mám jehličí a jiné přírodniny :-)))

A přísnost musí být, jinak by nám lezli po hlavě.


annnie
01. 07. 2022
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru