Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děvka nebo uplakaná holka...?

01. 06. 2002
4
0
1238
Autor
Blaznivkaaa

opravdu si myslíte, že to co píšu je můj profil? Nejsem taková...jen moje city mě nutí psát tohle...

\"Tý holce projel mezi nohama snad celej svět!\" Říkala jedna na druhou.\"Máš fakt pravdu, ta holka je vážně děvka, moc hustej počin, nechápu ty kluky, jak s ní můžou spát!\", \"Přesně tak, prsá nemá skoro žádný, ani nulky bych jí netipla, ksicht má jako měsíc, taky samej kráter, a vlasy, radši nemluvit, to jak se chová je taky pěkně vostrý!\", \"Škoda, kdyby se chovala jako my, mohla by bejt šťastná.\" , \" Šťastná, vždyť ona ani neví co to štěstí je!\",\" Ale ví, pro ní je to perfektní orgasmus, pěkně naférovku!\", \" To´s slyšela, že sado-maso jí rozhodně není cizí?\", \" Cože?! Ta holka fakt nemá nikdy dost!\" , \"Píča jedna, nakopala bych jí, i s tí jejím novým objevem. Viděla´s ho už? Naprosto nádhernej kluk, vypadá jako Petr...\"

Najednou vyšla ze záchodu dívka, : Díky holky, za dokonalej rozbor osobnosti, potěšil!\"

Můj tichý pláč už jim asi v uších nezní, ale mě jejich slova znějí v uších stále...


Francois
04. 07. 2002
Dát tip
Myšlenka o.k. *

Amanda
28. 06. 2002
Dát tip
Hodne drsna pocitovka...

alina
22. 06. 2002
Dát tip
......... hodně často bývá propastný rozdíl mezi tím co cítíme sami, a tím, co o nás říká a myslí si naše okolí..... a většinou to strašně bolí...

Deltex
03. 06. 2002
Dát tip
Líbí...*!

Jeanne
02. 06. 2002
Dát tip
smutný, některé slova nevymažeš celý život T

Norek
01. 06. 2002
Dát tip
lidi jsou svině

no, v zásadě to nic extra není...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru