Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TD - Teď je čas; čas je teď

23. 10. 2022
11
6
244
Autor
supizmus

Tématický den - Jak bych měl rozumět kráse tvého obličeje? Utvářela jej cizí, surová řeč. Jak ti říkali v dětství?

   Ten den je tady. Čas odplout přišel. Ticho naplněné přítomností, samota bořící zdi a hranice je nadosah. Jak bych měl rozumět kráse Tvého obličeje? Už jsou to staletí co jsi pryč. Utvářela jej cizí, surová řeč. A tolik toužím jí porozumět a naslouchat jejím nikdy nevyřčeným větám. Jak Ti říkali v dětství? A dospěl jsi vlastně za těch bezmála tisíc let?

   Ten den je tady. Anebo už jsem jej promeškal? Anebo ještě nepřišel? Nebo nikdy neměl přijít?


6 názorů

bixley
24. 10. 2022
Dát tip

Stručnost, náznak, napětí - výborné!


Ještě je čas.


Aru
23. 10. 2022
Dát tip

není to trochu málo na téma, kterému je vyhrazen měsíc na práci?


Janina6
23. 10. 2022
Dát tip supizmus, Zeanddrich E.

To se mi ve tvých textech vždycky líbí - mysteriózno, náznaky, napětí, nedořečenost... a stručnost.


nepromeškal...uchopil jsi to zajímavě...po svém


Gora
23. 10. 2022
Dát tip

Supíku, dobrá "úvaha" nebo spíš vyznání.

Rozumím, proč jsi téma vzal za své právě takhle.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru