Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sjúzn si tak ľahko neudobríš

12. 11. 2022
11
5
229

„Dnes išiel s nami ten istý šofér, čo v utorok. Musel to vidieť, že som bola na neho vtedy strašne najedovaná. Porád sa mi prihováral, do tej sanitky by ma bol tuším aj na rukách vyniesol, tak okolo mňa behal. Takto si ma neudobríš, somár sprostý, som si pomyslela. Ale musel mať vtedy voláke problémy. Lebo hentaký neochotný nikdy nebýva. A predstav si, že včera mi volal Peťo z Partizánskeho (synovec), že ma príde v sobotu pozrieť. No ale šak v sobotu ja idem ležať, hovorím mu. To sa musím na to pripraviť. Ja už o takej dvanástej som nachystaná, dovtedy sa musím naobedovať. Že on by prišiel ráno. Janka (jeho partnerka) by ma tiež chcela vidieť, idú do Trenčína nakupovať. No čo ma len chce vidieť! Malé deti sa chodia pozerať. Tak som si myslela, že hádam volačo chcú. A nič. Ani mi nič nedoniesla, naozaj sa na mňa prišli len pozrieť. Šak to je smiešne. Prísť sa pozrieť na starého človeka.

Mne sa to nezdá smiešne. Naopak. U starého človeka nevieme, dokedy tu ešte bude.

Uvarila som im kávu, ale asi im nechutila. Hádam sú zvyknutí na nesku, alebo majú kávovar. Lebo obidvaja tam moc nechali. Ja ju vycmurkám celú, nechám len na dne. Keby sa nedvihli, ja by som im aj povedala, že sa už musím chystať. Ale našťastie sa sami brali preč.“

„Veď to je fajn, že Peťo na teba myslí, zavolá ti, príde ťa pozrieť. Máš synovcov a netere aj v Trenčíne a nestretávaš sa s nimi, nezavolajú ti.“


5 názorů

Je to tak, pokaždé, když jsem rodiče viděla, mohlo to být naposled.


brble a brble ...keď si svoje brble - ešte je:-)))).....


bixley
12. 11. 2022
Dát tip

Mama je prostě taková svá...


Benetka
12. 11. 2022
Dát tip

...no tak newim no... Ke mně nechodí NIKDO. Nikomu za to nestojím. A kafe tudíž može byt aj od žida.


Kočkodan
12. 11. 2022
Dát tip blacksabbath

Možná mají Peťo s Jankou raději kávu od žida než ze spolku...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru