Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od psa

10. 06. 2002
1
0
718
Autor
romell

Toto je povidka ktera byla napsana drive nez Muj lvi zivot od Sourozencumrstikovich.

 

Z názorů psa

 

Můj pán je na mě hodný, ale nerozumím mu. Rád si se mnou hraje, když přijde domů po dlouhém dni.

Chová se úplně jinak, dbá na čas a neznačkuje si okolí. Je téměř stejně velký jako já a musí mít kolem sebe skutečně mnoho prostoru.

Chci se s ním dohodnout, ale on dělá, že neslyší. K večeru, kdy normální živočich loví nebo odpočívá, si sedne ke svému stolu a kouká na něj celé hodiny. V noci se bojí a schová se do svého pokoje.

Nemusí se strachovat, protože já ho ochráním, když je třeba.

 


Zatim nismoc kritiky ale ja te zachranim...ale pripada mi ze mluvis o sobě

Deltex
11. 06. 2002
Dát tip
Chm... nelíbí, poněvadž nepřinášíš nic co by nebylo napsáno už milionkrát a lépe...

Aki
10. 06. 2002
Dát tip
takový dost jednoduchý, nenápaditý, bych řek... sorry...

verlit
10. 06. 2002
Dát tip
Ta jednoduchost se mi spíš líbí, ale zase se mi zdá, že je to takové rozházené. Asi bych čekala, že to bude buď ještě prostší (ta úvaha o prostoru je taková "nepsí") nebo zase že bude následovat nějaká výraznější pointa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru