Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ONI

07. 06. 2002
6
0
1594
Autor
STRABA

Jsou všude okolo,

stále jdou po mě,

do sítí z pavučin

chytím se jim,

 

ticho všech hrobů

slyším v mém domě,

s očima dokořán

o hrůzách sním.


"ticho všech hrobů slyším v mém domě"...trošku mě zamrazilo:-) t

STRABA
21. 05. 2004
Dát tip
Pro Houbatce: jo, psal sem to opravdu ja. Skoro sem se urazil. Jinak ta Tvoje poznámka, že od mých začátků je to obrovský krok dopředu není tak úplně na místě. Všechno co sem tady na těchto stránkách vyzvracel sem napsal asi před deseti lety. Ale jinak Ti děkuji za kritiku. Vážím si každé.

Stručný, jasný (mně, aspoň si to myslim) a dobrý...:-)*T

proto
25. 08. 2002
Dát tip
atmosfera basne ma dobre vypracovane strasidelne fenomeny Pavle Danesi, ja bych na ne neukazoval prstem.. (pokud ti v basni schazi rozuzleni, kdo jsou ONI)

Houbatec
01. 08. 2002
Dát tip
STRABA: Zase ala Krchovský. Kam na to chodíš? Silné ne žádné plané pekelnění. Proti tvým z dob začátků obrovský krok dopředu...psals to opravdu ty?

ikarka
09. 06. 2002
Dát tip
...já slyším holocaust....ale třeba se mýlím...

Oceňuji kvalitní formu - to už je dost samo o sobě, ale není to nedokončený? Docela bych čekal nějaké rozuzlení, pointu, takhle je to málem veršovaná diagnóza stihomamu, nebo schizofrenie.

STRABA
07. 06. 2002
Dát tip
Máš asi pravdu, zřejmě jde pouze o diagnózu schizofrenie. Pro mě to totiž dokončený asi je.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru