Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

fatalni moc

02. 04. 1999
0
0
1016
Autor
Ultra

Pojďme shromáždit nejlepší dílko od každého autora...

Když se tak občas snažím ponořit do seznamu dílek, vždy se utopím... Faktem je, že je tu moc autorů i děl - proto jsem se rozhodl založit tento klubík - jaký je jeho smysl? Aby si každý autor na Písmákovi sem vložil jedno dílko, kterým se chce prezentovat. Dílko by mělo být takové, které autor sám považuje za nejkvalitnější (či jedno z nejkvalitnějších) ze své tvorby a které ho zároveň charakterizuje, tedy něco jako typický žánr (příklad - když někdo píše blbůstky a jednou napíše drama, ať sem dá nejlepší blbůstku). Cílem tohoto počínání je, aby měl neznalý čtenář možnost vyhmátnout autory, kteří píší právě to, co ho zajímá, a zároveň se každý autor vyskytoval stejně často (čímž méně plodní autoři nezmizí pod palbou grafomanů). A teď nějaká pravidla: 1) Dílko může vložit jen jeho autor. 2) Každý autor může vložit nejvýše jedno dílko. 3) Máte-li zájem o vložení svého dílka, napište mi a já vás zadminuju. 4) Vytvářejte pro svá dílka kategorie dle libosti, ať návštěvník klubu aspoň tuší, co je vaše dílko zač, dříve, než je celé přečte - ovšem název kategorie by měl zároveň pokud možno obsáhnout velkou část vaší tvorby - tedy kategorie \"Bajka o lvu a papouškovi s překvapivým závěrem kritizující současnou ekonomickou situaci\" nebude to pravé (pokud právě takové bajky netvoří většinu vaší tvorby). 5) Aby nebylo překategorizováno, rozmyslete si nejdříve, zda nějaká již existující kategorie není pro vaši tvorbu dostatečně vystihující. 6) Je možné změnit své nejlepší dílko. Ovšem stále platí bod 2). A to by mohlo být prozatím vše. Je pravděpodobné, že se najdou autoři, kteří se cítí být stejně silní ve více žánrech a vybrat jedno dílko, které by je plně charakterizovalo, bude pro ně nemožné - rozhodnutí je na nich, nic není nemožné a stejně silní také spíše nebudou, mohou si vybrat, zda zde prezentovat nějakou svou ne úplně známou stránku, či naopak se hrdě přihlásit ke směru, do něhož dle svého okolí patří. Tak tolik ode mě, nyní je to na vás, jsem otevřen veškerým připomínkám jakožto i diskusi o smyslu takového klubu.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru