Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvá cigareta v dešti mně spálila

08. 06. 2002
0
0
932
Autor
Marri

Déšť zvedá náladu zamilovaným.

Kapka spadla, první,druhá,třetí... Z  nebe průhledné kapky letí... A ty? Stojíš opřen o zeď. Díváš se na mně zas tak krásně...Poprvé si všimnu Tvých rtů,jsou krásné stejně jako Tvé oči... A svět se točí.Láskou,krásně...Lásko má,přišla jsi jako blesk z čistého nebe.Tak rychle,tak šíleně krásná...Těch pár chviliček našich náhodných setkání mi ukázala život z nové strany,kterou jsem dříve nepoznala.Lásko proč si přišla,když na Tebe už nemám právo? Lásko,proč chodíš za těmi,kteří už nesmí?....Ta chvilička byla tak krásná...a tak krátká... Čekala jsem od Tebe nenávist,zlost,odsouzení... Všechno to,co říkala Tvá slova...Ale nebyla tam ani nejmenší stopa po tom... Z Tvých očí zářila čistá láska,tak toužící láska...Stejná jako ta má....Jak ráda bych se s Tebou v té chvíli políbila,aspoň jednou poprvé a naposled...Touha je strašná věc...četla jsem v Tvých očích,to samé,taky bys mně rád líbal...Život je zvláštní...Začala jsem se lásky bát,protože jsem poznala,jak může ublížit všem kolem a hlavně těm,kteří už nic nemůžou...Aby byl člověk morální,musí se smířit s tím,že bude žít s minimem lásky,té lásky,která je povolena. A nezáleží na tom,jestli partner dává 5o nebo lO procent lásky.Ten druhý z partnerů,který lásku nedostává,aby se zachoval \\\"morálně\\\" musí se do konce svého života spokojit s tím,co mu dává s ním žijící partner. A není úniku. Jen žebrat a prosit a odpouštět zlá slova,slova bez lásky,zraňující slova...Láska je tak hrozná!!!! Nechci ji už potkat.Setkání s ní mi stačilo na celý život. Jsem chladná, žiju bez lásky,odsouzená k lO procentům navždy.Tak sbohem ty,který chceš ať žijeme \\\"morálně\\\",ale je to správné? Co je vlastně správné? Nemám ráda nikoho,všichni kolem Tebe si můžou oddychnout. Netoužím,nedívám se,nesleduji,nesním....připadám si jako bych ani nežila...................................................................A ty? Nebo Ty? Nebo ty tam? A co ty? Všichni se tím stanete,chladnými lidmi,kteří jsou \\\"morální\\\" a už po ničem a nikom netouží. A utápí se ve svých \\\"zájmech\\\",chytají ryby,sekají trávu,stavějí kůlny...to všechno proto,aby zapomněli na ni...Na tu krásnou hroznou velikou paní Lásku,která mezi námi chodí a občas na někoho ukáže prstem,ukáže mu:Podívej jak krásný může být život,jak Ti může být krásně! A pak Tě na celý život zašlápne jako nadbytečného brouka...Tak ahoj Lásko, nechci Tě již  nikdy potkat, už si nedám ublížit,poznala jsem co znamenáš.
gd
10. 06. 2002
Dát tip
Nejsem schopen to přečíst... Což takhle odstavce? Sem tam nějakej? Udělat?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru