Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Len pre Teba...

01. 03. 2000
2
0
1214
Autor
Kyslik

Bibsa a vy ostatni, co si este spomeniete....


sedim a klepem slova, chodim a myslienkami sa ubijam, lezim a priesvitna dama sa do mna vlieva, a zasa sedim a klepem... vytvaram obrazce, a tie mi slova tvoria, ktore sa vo vety spoja a nutia premyslat ma, vyvolavaju pocity... ...a zasa len sedim... som daleko a predsa tak blizko, som pri tebe a snad rozmlatim to, som pred sebou a vidim sa, zatvaram oci, si predo mnou, padam, a v ruke ta mackam, lezim, nevladzem, sledujem, prenasledujem sa... cim viac som s tebou, tym si prazdnejsia, cim viac som s tebou, tym si cistejsia, cim viac som s tebou, tym si kratsia, cim viac ta mam, tym si pristupnejsia... ...a zasa len sedim, som tak blizko a predsa tak strasne daleko, stupam, a hladim na seba, vymenim si miesto s tienom a uz len lezim...
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
básne o citoprázdne mávajú väčšinou rovnaký koniec...

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Toto sa páči aj mne, večne oponujúcej a mudrujúcej. Konečne budem raz ticho a dám ti Tip. ;o)))

Pavol
04. 03. 2000
Dát tip
Konečne späť :)
Smutné a dobré.TIP

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
Jak bych mohl zapomenout...
dobří holubi se vracejí :-)))

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
Zapomenout? Ouha, nelze! Jsi tu doma!

Akorát jsi toho koukám zase něco zažil, máš dospělejší básničky a smutnější oči...


Laďa
02. 03. 2000
Dát tip
Já tě ještě neznám, ale líbíš se mi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru