Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sám zde čekám dál...

08. 06. 2002
10
1
1729
Autor
Marwin

Tak takhle to dopadá, čekáte-li na někoho moc dlouho a začnete si hrát se slovíčky...

Sedím na okraji velikého břehu,

Á čekám, objevíš se?

Marně házím žabky proti vlnám internetu,

 

Zde nic, neděje se.

Dnes prolomím hráze tu!

Elementární impuls! dostaví se?

 

Čemu budeme se smát?

Eso z rukávu vytáhneš mi jemně,

Kdo toho však bude dbát?

Ále to nic, řekneš klidně.

Mávneme rukou, vždyť nás nemusí mít rád.

 

Dav lhostejný je mně i tobě.

Á, jak jen půjdem dál?

Lehce, přece, políbím Tě…

.

.

.


1 názor

na tohle jsem asi nedorostla... vlny internetu, hráze tu..... to asi nezvládnu. ale asi tomu nerozumím...

Maretta
14. 01. 2003
Dát tip
fpoho,ale souhlasím s nějakým klopýtáním (ovšem-najdi někoho komu to neklopýtá..)

Hauský
12. 11. 2002
Dát tip
Marwi, jo to máš pravdu,samozřejmě ,že tipy říkaj hodně:-) tak sem to zasejc nemyslela:-))) já dílky nekritizuju myslim si ,že na to nemám ani moc právo:-) možná to dílko někde trošku klopýtá ale je od srdíčka a časem se to zlepší...:-)))

Marwin
11. 11. 2002
Dát tip
Tak původně jsem chtěl tohle dílo před nedávnem smazat, teď se tak rozhlížím a hele ono má sedm tipů... No tak to se asi trochu líbí, tudíž nemažu a vám všem děkuji.

Hauský
11. 11. 2002
Dát tip
Marwi neni zač ,ale myslim si,že by ses neměl tak ohlížet na tipy,protože někdy se stává ,že dílka jsou dobrá a nejsou oceněná a naopak...myslim si ,že by tvůj názor a pocit z básně je důležitý a měl by si za ní stát...bla bla zas mi to povídá:-)))

Marwin
11. 11. 2002
Dát tip
Maš sice pravdu, leč o něčem ty tipy svědčí...) A upřímně mě toto dílko až zas tak dobré nepříjde.

Natasha
11. 11. 2002
Dát tip
Doufám, že se obejvila*

Marwin
11. 11. 2002
Dát tip
Abych pravdu řekl, ne neobjevila se, a pak už se neobjevila nikdy...

Natasha
11. 11. 2002
Dát tip
To je mi líto....

Marwin
11. 11. 2002
Dát tip
Nech bejt, co tě nezabije to posílí, a pak blbej den, přidej se k nám!

Jolie
05. 10. 2002
Dát tip
po vlnach internetu zasilam lahev se zpravou a zprava ta zni velmi dobre: TIP

Print
17. 09. 2002
Dát tip
*!

Erendis
09. 08. 2002
Dát tip
...co dodat...doufám že příjde...někdy, že se na tebe nevykašle kvůli omylům které se stávají....

Francois
23. 07. 2002
Dát tip
*

Skleboun
21. 06. 2002
Dát tip
no nevim... to by byl asi hodne volny rym :o)) co se mi jen nelibi, je vers "dnes prolomim hraze tu!" - to "tu" na konci hrozne skodi a zni to strasne divne... ale to ti rikam jen ze sve rejpalske nalady :)) ale jinak ti to moc preju, at to vydrzi... (verim, ze pokud to dotycna cte, musi byt moc a moc rada... at si te vazi ;))

Marwin
16. 06. 2002
Dát tip
Počkej, tohle je ale rýmovaný...

6ak
15. 06. 2002
Dát tip
tak, ja se snazim vitvorit skutecne neco nerymovaneho a pride nejakej Marwin a odkopne mne nekam:)

Imagine
13. 06. 2002
Dát tip
Vůbec nemám slov... ****

Hauský
09. 06. 2002
Dát tip
No to je suprový*

galaxy
08. 06. 2002
Dát tip
Ať se brzy dočkáš .Suprový :-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru