Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Systém nepustí

20. 02. 2023
10
5
222

od Ivany

Prišiel mi list zo zdravotky, že mám chybu v mesačnom výkaze a mám kontaktovať Hyacintu Varhaníkovú. Keby to príde mailom, tak si myslím, že to je spam. Celý minulý týždeň som volala na Hyacintine číslo. Chuanita nedvíha. Tak som jej napísala mail. Vrátil sa mi, že má plnú schránku. Zavolala som do Bratislavy na ústredie, že riešim „chybu“, ktorú nikde nevidím a Hyacinta sa nedá kontaktovať, lebo telefón nezdvíha a mailovú schránku má asi preplnenú mačičkami.(To som naozaj povedala.) Pani z Bratislavy hľadala chybu v mojom výkaze a nenašla. Dnes už volala Hyacinta. Myslím, že Dušekovi by sa to moc páčilo. V skratke. Podľa nového zákona máš dve možnosti, ako podávať mesačný výkaz. Ale jednu z týchto možností systém vyhadzuje ako chybu. Tak mi Hyacinta radí, že to mám robiť tou inou možnosťou. Tak sa jej pýtam, či to nemám v súlade s tým zákonom. Že mám, ale ich systém to vyhodnocuje ako chybu. Hovorím jej, že chyba bude v tom systéme. Že to teda môžem robiť tak, ako to mám, nič sa nestane, ale bude mi to vyhadzovať tú chybu. Hovorím jej, že rozumiem, ale mali by sme podať podnet na opravu toho systému. To ju zoskratovalo. Podľa mňa, Hyacinta doteraz rozmýšľa „o čo mi ide“.


5 názorů

Taková Hyacinta by mě asi dobře rozpálila doběla :-)


To ju zoskratovalo. Podľa mňa, Hyacinta doteraz rozmýšľa „o čo mi ide“.,,,:-)))))))))))


Fernando by to vyřešil rázně...


Kočkodan
20. 02. 2023
Dát tip 8hanka, Alegna

Že pozdravuji v Kocúrikově.


Květoň Zahájský
20. 02. 2023
Dát tip 8hanka, Alegna

Trošku mi to připomíná Hellerův román Hlava XXII.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru