Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud

09. 06. 2002
11
0
2057
Autor
Severkanova

Nevim..pisu, protoze nekdy je treba vylit si srdce... pisu jen kratce, zatim se v tom teprve potacim, jako se potaci me srdce v cizine...

OSUD

Den a noc,

patrici k sobe ale nikdy spolu,

dva letme doteky,

dva rychle polibky

za svitani a pri stmivani,

vecna setkani a vecna louceni,

a nikdy spolecna cesta,

pul roku vladcem je den,

pul roku kraluje noc,

sobe rovni

ale nikdy najednou

a jeden bez druheho nemuze existovat,

noc a den,

mesic a slunce,

chlad a zar,

klid a vasen,

stin a jas,

doprovazejici se,

doplnujici se,

ale nikdy jeden celek,

ukojeni jen jednou za cas,

pri zatmeni slunce,

pri zatmeni mesice,

jen letma setkani,

a potom zas rozdilna pout,

rozdilne drahy,

vsak na veky pritahovani jeden druhym,

slunce a mesic,

den a noc,

ty a ja,

ja a ty,

my dva.


andromeda
24. 09. 2004
Dát tip
moc se mi to líbilo a dávám TIP

Tak tahle se mi líbí moc.Přestože nemám Tvé životní zkušenosti,najdu v tom i kkus svého příběhu.... *t

Žíně
03. 03. 2004
Dát tip
Nostalgicky se vracím k tomuto dílku. Bylo totiž první, které jsem na Písmákovi četl, ještě jako anonym (viz. anonymní kritiky výše) a bylo zároveň dílkem, které mě přimělo se přihlásit do Písmáka. No vida a už jsem tu rok a půl.:-)) Hodně zdaru, severko, dlouho jsi tu už, koukám, nebyla.

Severkanova
20. 11. 2002
Dát tip
Jsem rada, ze se libi...Dik

Witch
12. 11. 2002
Dát tip
to je dobrý tohleto! *

tohle mi připomíná moje dílka...myslím že si počtu *

Severkanova
07. 11. 2002
Dát tip
Navzdy_Tvuj: ja tvoje urcite taky. Jsi "blesko-ctenar" jak vidim :-) Diky. Kapr: jo, rekla bych, ze laska je podstata zivota. Diky za cteni. WiruZ: dokonalost by nebylo ono. Takove to byt sobe vlastni, ale ORIGINALNI, kracet si svym tempem (v mezich moznosti), dovolit totez tem ostatnim....(zij a nech zit) ...teorite jsou dobre, a na realite musime neustale pracovat... Diky za stale navstevy mych versu...:-)

Kapr
06. 11. 2002
Dát tip
S láskou do života.

Severkanova
06. 10. 2002
Dát tip
WiruZ: daleko lepsi precitliveli nez bezcitni. Premyslim, co se takovym necitlivkam asi prohani hlavou: jestli si to tam pekne rovnaji do skatulek, ty city, aby neunikly, a pak je treba, dejme tomu, zasadruji? a navenek ledove "vyrovnane" chovani? Fujtajbl...

Severkanova
06. 10. 2002
Dát tip
Anonym11: Jsem s tebou zajedno: clovek se muze bicovat jen do urcite miry - kdyby se to prehnalo, tak by to zanechalo jen bolest (fyzicko-dusevni) a nasledovaly by nepekne jizvy (dusevni). Az doted jsem povazovala status quo za negativni, ale souhlasim, ze pro status quo ktery popisujes ty, bych s radosti pripravila zahonek kam bych si ho zasadila, podlevala bych ho, osetrovala, a obdivovala bych se mu.... A ted uz jen na zaver: ...nenavist?....snad ani neee.... tam mi tam nejak nesedne....

WiruZ
06. 10. 2002
Dát tip
Znám pár takových - někdy to s nimi jde a někdy ne. Ale zase na druhou stranu jít z extrému do extrému, myslím, že není dobrý ani jedno - být takovej ten na očích černý brejle drsně řečené ahoj a víc nic. A nebo až moc být přecitlivělý. Tak někde mezi tím je pravda. Nikdo nejsme však dokonalej, že?

Severkanova
04. 10. 2002
Dát tip
Dekuji, WiruZ. :-))) Konecne nekonecne. Nebo, nekonecne konecne. Nektere veci (i kdyz prijde otupeni) nikdy neprestanou bolet. Az prijde to nekonecne konecne....

WiruZ
04. 10. 2002
Dát tip
Vřele souhlasím s bolestí doprovázející celičký náš život. Taktéž vím co to znamená. Bohužel jsem moc přecitlivělý takže mě každá kravina dokáže vykolejit, ale co sám se s tím musím vypořádat a servat. kupředu do konečně nekonečného života plného konečných událostí, bez kterých bychom byli jaksi na tomto světě ochuzeni.

WiruZ
01. 10. 2002
Dát tip
Jo, jo každý jsme to zažil. Tak krásné, v tu chvíli nekonečné a nakonec až moc konečné. Tak bolí. Snažit se zapomenout. Hergot už zase píšu bez souvislostí. Jednu souvislost bych tu měl takovou malou tipujicí*

Severkanova
30. 09. 2002
Dát tip
Klaun: nekdy k nesneseni, jindy zase vitane; potkavani a louceni mohou nekdy byt tou "injekci" potrebnou k znovu-objevovani... olivierek: ja taky, nekdy casto... Anonym75: navratis-li se sem: vztah plny vasne, ktera cloveka nici...souhlasim, ale co kdyz ta vasen je ZIVOT? co kdyz je lepsi mit vasen ktera nici, ktere se nemuzes vzdat (a obcasna shledani/louceni) nez nic, nez "status quo"? zajimave.....

Severkanova
27. 08. 2002
Dát tip
Dekuji - za sdileni "meho osudu" se mnou...:-)

olivierek
22. 08. 2002
Dát tip
Uff, to je teda osud. Mám chuť změnit dráhy nebeských těles :-)

Klaun
19. 08. 2002
Dát tip
Nadherne popsanej osud... jako v zivote... potkavani a louceni je vecne...

Severkanova
01. 08. 2002
Dát tip
Dekuji, ShadowDancer. Dusicka zaplesa, kdyz se to co se libi mne libi i druhym.....

Abych řekl pravdu, tak už je mi celkem trapné ti neustále připisovat tipy.... Ale vážně musím.... :-)))

Stevenson
14. 06. 2002
Dát tip
hezke, nejak jsem prehledl..T

Severkanova
14. 06. 2002
Dát tip
You both made my day. Jsem rada, ze se libi.

Albireo
12. 06. 2002
Dát tip
Tak tohle bez zaváhání tipuji. A už jsi v mých Oblíbených.

Severkanova
12. 06. 2002
Dát tip
Albireo, dekuji. Hreje to u srdicka - a neni to jen proto, ze venku je letni vedro :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru