Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaci jsme

09. 06. 2002
17
0
2424
Autor
Severkanova

Jsou lide co pisi verse

ve veku sedmnacti let,

Jsou lide co nikdy nenauci se

jako slavici krasne

pisne pet.

 

Jsou lide co prosedi dulek

na lavicce

zatimco kolem nich se promenadil cely svet.

Jsou lide co v poutnikovych botech

navstivili pristavu bezpocet.

 

Jsou lide co nikdy neuciti

jak voni kaly kvet,

jsou lide co prozili lasek mnohem vc jak pet.

 

Jsou lide co nikdy neotoci hlavou

aby pohledeli zpet.

Jsou lide kteri jako ja

by za prvni lasku dali cely svet.


Severkanova
09. 04. 2003
Dát tip
Jsem rada, Angulko. :-)))

Andulka
29. 03. 2003
Dát tip
ta pohladila...

Katčenka
17. 03. 2003
Dát tip
Pane boze,tahle basnicka je snad nejlepsi co jsem na pismaku cetla.TIP TIP TIP TIP TIP!!!!Jako hrom!!!!

Severkanova
17. 03. 2003
Dát tip
Katcenka, diky. Jsem rada, ze se Ti to libi. :-)))

Eliz
14. 02. 2003
Dát tip
Jóóó......kéž bysme byli opravdu takoví....***

Severkanova
14. 02. 2003
Dát tip
kajka: diky za navstevu mnohych z mych dilek. Doufam, ze strudl tenkrat dopadl dobre. Ten miluji a pry na ne jsem expert. Preji senzacni rok!!!

Severkanova
14. 02. 2003
Dát tip
Eliz: ja jsem pulka kazde strofy...ty ne? Diky za nakouknuti.

kajka
24. 12. 2002
Dát tip
Tak já jdu taky posunovat růžové brýle, jinak ten štrůdl dnes díky Tobě snad ani nedopeču... .c) Krásné Vánoce!

nádhera...vystihla jsi to přesně....věřím že tu Lásku už jsi našla...*

Severkanova
07. 11. 2002
Dát tip
Navzdy_Tvuj: verim v "lasky" a v "LASKY" behem jednoho lidskeho zivota. A doufam, ze my vsichni si jich nekolik prozijeme. Ti, ktere navstivila ta PRAVA LASKA, se na svet divaji uz naporad pres ruzove bryle. Momentik - musim si ty moje postrcit na nose, aby mi nahodou nespadly :-))) Dekuji moc. Kapr: ja dekuji tobe :-) WiruZ: alkoholem si potiram spanky, kdyz padam do mdlob, kdyz vidim nekoho krvacet. A nastesti je to jen zridka. Jinak se jim i ja cas od casu trosicku proplachnu. A co k srdcebolu? ze verim, ze srdcebolu je treba aby clovek poznal pravou hodnotu te prave LASKY, kdyz nam najednou spadne do klina. A verim, ze az spadne do toho tveho, tak to bude poradna "r'acha" :-) Moc dekujiiiii.

Kapr
06. 11. 2002
Dát tip
Svět za lásku a tip pro tebe. Moc hezké.Děkuji

WiruZ
01. 10. 2002
Dát tip
A jsou lidé, které až na dno srazí srdcebol, kterým už jenom z pláče pomáhá - ten starý známý, alkohol. Něchci vypadat, že cokoliv si od tebe přečtu tak tomu nutně musím dát tip, ale tohle - tohle já se neudržím a je tam t*. Opravdu skvělé, plně vystihujicí a, a... já už nevím co říci.

Severkanova
26. 09. 2002
Dát tip
Anonyms: jsem rada, ze moje dilko zaujalo. Diky za cteni, za tipy. :-) Joo, filosofovani, to je moje... (mam dojem..)...hm, ze by castecne i zivotni zkusenost???

Severkanova
21. 09. 2002
Dát tip
Sky, doufam, ze po te prvni, co asi nebyla ta nejvetsi, prisla ta opravdicka. Jsem rada, ze se ti moje versiky libi. A, dnes by zaver teto me basne byl uplne jiny. Asi neco na zpusob: Jsou lide co by za prvni lasku dali cely svet, Jsou lide, kteri nazpatek nemusej se otacet nebot jako ja o opravdove lasce dnes uz mohou pet. Anonym...:-) D.

Skyvagrant
20. 09. 2002
Dát tip
Já za tu prvou asi ne-možné je ,že jí ani nebyla. Tip líbí moc.

Severkanova
27. 08. 2002
Dát tip
ja jo, suva suvicka - prave kdyz to nejmin cekas, tak to na tebe spadne - a budto to z tebe udela soucast vozovky, nebo te to orkidli... no a jak to slo dal, s tou klavesnici? libi se ti to vice takhle? Diky za cteni, diky za poznamecky.....

Severkanova
27. 08. 2002
Dát tip
ja jo, suva suvicka - prave kdyz to nejmin cekas, tak to na tebe spadne - a budto to z tebe udela soucast vozovky, nebo te to orkidli... no a jak to slo dal, s tou klavesnici? libi se ti to vice takhle? Diky za cteni, diky za poznamecky.....

suva
26. 08. 2002
Dát tip
Začínala jsem taky na americké klávesnici... :c) to je náhodička, jenže já už na náhodičky moc nevěřím :c)

olivierek
22. 08. 2002
Dát tip
A nekteri lide dokonce tak dokonale klamou svet, ze pro ten pocit z prvni, jedine a opravdove lasky, neotaci hlavou, aby pohledli zpet :-) Lide jsou ruzni :-)

Imagine
21. 08. 2002
Dát tip
Moc pěkné...

Severkanova
07. 08. 2002
Dát tip
Albi, na nektere je daleko lepsi se divat nez se jich dotykat, aby se "ceeeek" nespalil. ShadowDancer - kdo jsi? Prinesu ti na lavicku sklenici piva, ju?

Severkanova
01. 08. 2002
Dát tip
Hmmmm, ShadowDancer...dala bych tomu na lavicce radu: Nekdy je mozne si sahnout i na hvezdy...a nekdy i hvezdy padaji z nebe.... Diky za reakci....z jineho "point of view"

Albireo
01. 08. 2002
Dát tip
Ale pozor, New North Star: Jak zpívá klasik, "Je nebezpečné dotýkat se hvězd/na zem spadlých z nebe."

Někteří lidé dali za lásku svět A teď, ubohost pohledět Sedí na lavičce v parku V ústech drobnou marsku A k hvězdám když oči zaletí Uvědomí si svoje prokletí........

Severkanova
15. 06. 2002
Dát tip
Siti, jsem rada ze se ti to libilo...

Severkanova
14. 06. 2002
Dát tip
Dekuji, spriznene duse. :-)

siti
14. 06. 2002
Dát tip
no to je krásný! Taky se tak rád vracím...

Albireo
12. 06. 2002
Dát tip
Souhlasím s La Mouette. Někdy je první zklamáním a nádherná je druhá nebo desátá.

LaMouette
11. 06. 2002
Dát tip
milounké počteníčko...:-)) a já bych dala svět nejen za tu první:-))*

Severkanova
10. 06. 2002
Dát tip
Lucy, bohuzel, pisu tak jak mi to dovoli ma americka klavesnice. Vim, nekdy se tak smysl nejakeho slova "zasmodrcha" ... "jak voni kaly kvet" = kala, kvetina pouzivana (za doby meho mladi, alespon, nevim jak ted) ve svatebni kytici; proto to spojeni lasky (ci jeji nepritomnost) ... Diky.

Severkanova
10. 06. 2002
Dát tip
Bulvena, Josefk, prezila jsem muj vstup do Pismaka. Diky za mila slova. Ted uz se nebudu tolik bat....mozna...???

Josefk
10. 06. 2002
Dát tip
:-))

Severkanova
10. 06. 2002
Dát tip
Diky. Tak se uz konecne zacinam "" i kdyz porad jeste je to jen "rozhoupavani se" - ale to mi vubec neva... Uz i vidim, jak se tipuje. Diky za tip.

Stevenson
09. 06. 2002
Dát tip
hezke.. libi.. na hlubsi asi pozdeji..-) *T a gratuluji ke konecnemu se rozhoupani.)

Lucy
09. 06. 2002
Dát tip
Škoda že tam nie je diakritika (mimochodom, čo presne si predstavuješ pod : "jak voni kaly kvet"?) pretože to potom pri čítaní trošičku drhne, ale aj tak je to dobré...*

Bulvena
09. 06. 2002
Dát tip
Hezké, něžné, mlaďoučké Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru