Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo ještě balil a plesal

Výběr: Gora
22. 02. 2023
24
22
410
Autor
Kočkodan

Ano, toto dílko je inspirováno Supíkem až do morku kostí. Jedná se vlastně o moje dva komentáře pod jeho Vesnicí na bále, které jsem promísil s novými nápady do dost objemného chuchvalce. Pokud bude pro někoho odstrašujícně nafouklý, tak si ho třeba zkuste přežvejknout na pokračování. Ale věřím, že se mezi vámi najde i pár silných nátur (masochistů?), jež ho čtenářsky zdolají na jeden zátah, na jeden vrz. Tož hodně zdaru!



Kdo ještě balil a plesal


Ornitoložka se při valčíku vznášela jako pírko.
Cestář byl strašně překvapený a zaskočený, že pro něj při dámské volence někdo přišel.
Voják z povolání sebevědomě napochodoval na taneční plochu a byl v sambě fakt kanón.
Novinář se při tanci k partnerce až příliš tisknul.
Lékárník stále nemohl najít recept, jak sladit svoje kroky s partnerkou.
Mykolog šlapal své partnerce na špičky.
Dlaždič tancoval celkem slušně.
Kaskadér měl odvahu požádat o tanec největší nemehlo ve vesnici.
Číšníka v sále dlouho nikdo neviděl.
Při dámské volence nebyl o syna řezníka zájem. Neměl tlačenku.
Prodavač byl místo tancování stále u pultu. (nálevního)
Traktorista zvoral waltz.
Farmář pěkně pohnojil valčík.
Řezbář si zase uříznul ostudu při polce.
A hajný při foxtrotu.
Holič pěnil, že jeho žena skoro s každým chlapem flirtovala.
To výčepní ani nepíp.
Nápovědka v krajském divadle se hrozně zhulákala.
Pracovník berňáku působil při tanci dost nadaně.
Taneční hvězdou večera byl astronom.
Řidič autoškoly se s pitím tak rozjel, až mu manželka řekla, aby brzdil.
Chemik tancovat zkusil, ale experiment se nezdařil. Totálně vybouchnul.
Největší opilec projevil určitý zájem pouze o rumbu.
Šofér “tančil” se selkou. (oba byli neskutečná motovidla)
Na uklízečce bylo hned vidět, že umí pořádně tancovat.
Oponář to za chlapy u stolu zatáhnul.
Hodinář se pohádal o holku a dostal na ciferník.
Metař byl dočista nametený.
Zedník nejdřív zazdil pár prcků, než našel odvahu jít na parket.
Inseminátor nebyl do sálu vůbec připuštěn.
Ajťák na ples nešel, měl nějakou virózu.
Romskou ženu při dámské volence starosta odmítl. To pak byl tanec!
Zubní laborant zjistil, že nemá při placení dostatek korunek.
Pilot šel z výše útraty taky málem do vývrtky.
Pracovník VZP nechtěl nejdřív platit vůbec!
Elektrikářův taneční výkon byl tak nějak bez šťávy.
Farář při čače třikrát upadl, čímž si pohřbil naděje, že by s ním chtěl ještě někdo tancovat.
Když začala hrát hudba, tak se entomolog snažil dělat mrtvého brouka.
Mlynářova žena pořád mlela, že on tancuje hlavně s jinýma.
Stejně se chovala manželka instalatéra, ale ten byl splachovací.
Zaměstnanec krematoria šel tancovat pouze při písničce od Petra Spáleného.
Horník se už za dvě hodiny zrubal.
U zaměstnance jedné dodavatelské firmy došlo při tanci k nechtěnému skluzu.
Hrobník se chovál velmi nevhodně, tak ho ze sálu vykopali.
Zubaře požádala o tanec nejkrásnější žena v sále, ale ten vrták se styděl a nešel.
Pracovník Temelína na parketě jenom zářil.
Klempíř byl ke konci plesu na plech.
Kadeřnice se nebavila, měla špatnou náladu. Trvalou. Navíc manželovi umyla hlavu, že furt tancuje se sousedkou.
Zaměstnanec mobilního operátora přišel dokonce s nějakým balíčkem.
Závozník každému vykládal, že tancovat neumí.
Slévač se cítil nejlépe při žhavém tangu.
Stavař chodil častěji s pískem, než tancoval.
Zdánlivě nesourodý pár skladník – akademická malířka okouzlil celou paletou perfektně provedených tanečních figur.
Hygienik si vůbec nezatancoval, protože žádná z žen neměla potvrzení o bezinfekčnosti.


22 názorů

Kočkodan
26. 02. 2023
Dát tip Janina6, dievča z lesa, Alegna

Opět se tady zjevuji komentářem typu „maso“ – normální řečí souhrnným, určeným naráz celému kolektivu čtenářů, kteří nakoukli na bál alias ples a poté se zachovali způsobem, jenž byl pro mne zjistitelný. A také potěšující, autorské bříško (bez svaloviny lidově označované jako pekáč buchet) šimrající. I vtipných přípodotků jsem si povšiml. Opět si tedy zasloužíte můj akt. Neděste se (případně nedoufejte) – jedná se pouze o akt děkovný.

Ano, když dostanu sportovní terminologií přihrávku na smeč (což je například u Supíka poměrně často), tak svoje dva mozkové závity rád roztočím a už je s obtížemi brzdím. Chci produkovat další a další „položky“ k tématu. A ono to někdy jde i dost rychle. Neznám pak bratra ni sestru. Jako má exhibicionista puzení chodit do parku a rozevírat montgomeráček, mne to pudí lézt na Písmoně a pracovat s jazýčkem takovým způsobem, aby pokud možno co nejvíce pobavil ostatní.

Jak teď stále více píšu, tak stále více trnu, protože se tento maxikoment automaticky objeví i v přihrádce „Kritiky“ a řada uživatelů bude nucena s brbláním notně posunovat. Jim se omlouvám. Bohužel to asi vypnout nejde.

No ale to dosud není všechno. Napadly mě ještě příslušníci dalších povolání a já si je nedokážu nechat jen pro sebe. Tím jsem však na bále definitivně dotrdloval. Slibuji, ba přísahám.

 

Personalistku partner dost pošlapal, ale nebrala si to osobně.

Tancování pohřebního řečníka bylo prostě k pláči.

Než začala kapela hrát, tak dopravní policista podrobil trumpetistu dechové zkoušce.

Architekt navrhl ženě, aby šli domů dřív, ale ona si postavila hlavu, že v žádném případě.

Deratizér měl u stolu dost jedovaté poznámky na adresu své tancující ženy.

Truhláře požádala při dámské volence o tanec velmi atraktivní blondýnka. Byl všemi devíti pro.

Betonář odešel dřív, prý má ještě nějakou práci s tchyní.

Majitel kasina vyzval k tanci malou, velmi obézní ženu. takovou kuličku. Ale roztočili to na parketu parádně.

Když šla tancovat snoubenka žárlivého trenéra lehké atletiky, měl oči na stopkách.

Pracovník na čističce si udělal na plese takovou ostudu, že potom musel chodit kanálama.

Zlatnice každou chvíli vykřikla: „Au!“

Taneční výkon řidiče fekálního vozu stál opravdu za...

Účetní začala brzy počítat, kolikrát jí partner šlápnul na nohu.

Patologovi šlo tancování nejdříve trochu ztuha.

Archivář se zdržel asi jen půl hodiny a pak byl v prachu.


kadeřavá
26. 02. 2023
Dát tip

Bezva čtení,když člověk nemůže spát :-)))),,,


Luboši, Luboši! To je ouplná smršť. Bavíš mě - následuje řada smajlíků s úsměvem


MilanH
24. 02. 2023
Dát tip

:-)


Gora
23. 02. 2023
Dát tip

Oskare, je to opravdu neodolatelné, máš pravdu!


Kočkodane, Ty jsi fakt „zvíře“! Tvůj humor je až neskutečnej. Proboha, jak dlouho o tom přemýšlíš? Bude to znít hrozně blbě, ale já Tě miluju! Jinak jsem fakt, vopravdu fakt, na ženský!


Oskar Koblížek
23. 02. 2023
Dát tip Gora

Kočkodane, Ty jsi fakt „zvíře“! Tvůj humor je až neskutečnej. Proboha, jak dlouho o tom přemýšlíš? Bude to znít hrozně blbě, ale já Tě miluju! Jinak jsem fakt, vopravdu fakt, na ženský!


Rhodesie
23. 02. 2023
Dát tip

Smršť skvělých nápadů, kterou jsem zdolal na ex.

A zjistil jsem, ačkoliv nejsem mlynář, má ex byla mlynářova žena. Bohužel, zřídka jsem instalatér... :)


Alegna
23. 02. 2023
Dát tip

No to je nálož, ale všechni jsou perfektne vyvedeni, ať už na parketu, nebo mimo něj, díky za pobavení.


Hezké postřehy, pobavilo.


Fakt jsem se zasmála :) Díky za pěkné ráno :)))


Norsko 1
23. 02. 2023
Dát tip

To jo !


supizmus
23. 02. 2023
Dát tip

No jo, vojáci, ti byli v tancích vždy skvělí. Naprostá bomba!


Hamar
23. 02. 2023
Dát tip Gora

Zdařilé! :-)

Čeština je krásný jazyk!

Jen malá výtka, je to opět tak vyčerpávající podání, že už nedáš šanci nikomu dalšímu. :-)


Diana
23. 02. 2023
Dát tip

Dobré nápady, zasmála jsem se :-)


Nejsem žádný plesiosaurus, ale pobavil jsi mě.


dievča z lesa
22. 02. 2023
Dát tip Gora

a nikto si nevšimol Hriešny tanec ... v tom harmatanci sa Bejby s Patrikom celkom stratili***


K3
22. 02. 2023
Dát tip

Brzdi, brzdi!

Že máš ten správný smysl pro humor nemusíš dokazovat, Luboši. Neskutečná série.


vesuvanka
22. 02. 2023
Dát tip

Luboši, pobavily mě všechny, TIP


Nami 99
22. 02. 2023
Dát tip vesuvanka, Gora, supizmus

Supeeer -

nevypichuji, protože všechny a nechci žádnou urazit.

Svářeč byl po pátém svařáku poblil šváru a to bylo jablkem sváru.

Manžel dojičky byl na tancování strašný vemeno.


Gora
22. 02. 2023
Dát tip supizmus

Mně se tohle opravdu líbí - vydařená hra s významy slov.


Jamardi
22. 02. 2023
Dát tip

Ty jo! Pobavila jsem se.

Faráři by se mohli urazit, že si je pamatuješ hlavně z pohřbu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru