Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blahoželanie

14. 03. 2023
14
22
350

15. marca sa dožíva 90 rokov Jaroslav Veškrna – náš revírník. Aktuálne sa viac venuje sledovaniu diania vo svete, preto ma vždy poteší, keď ho nájdem v zozname mojich čitateľov.

Telo mierne opotrebované, duša mladá, myseľ bystrá.

Prajem Ti, Jarko, aby si ešte žil presne toľko rokov, koľko tu budeš rád. Ani jeden naviac.

Všetko najlepšie!

 

Tvoje adoptívní


22 názorů

revírník
17. 03. 2023
Dát tip 8hanka

Ještě se vracím, Haničko milá, ke tvé nádherné básni. Právě jsem si ji tenkou propiskou opsal na tuhou kartičku a budu ji nosit stále u sebe... Protože na vetchou paměť se spolehnout nemůžu - a ta báseň, při své pravdivosti, si zapomenutí nezaslouží. Tak ještě jednou - velikánské DĚKUJU!


revírník
16. 03. 2023
Dát tip Gora

Ano, Gabi, jsem jí vděčný za tolik krásných veršů jenom pro mě. To je skutečný Dar k narozeninám. Ještě jednou děkuji, Haničko.

Mé speciální poděkování patří i Kočkodanovi a jeho šprýmovným a zároveň citlivým veršům. Díky, Luboši.


Jarko, očakávala som , že dostanem jednu poza uši, ale zas ...pozri o akú peknú báseň od Hanky by si prišiel!


Abakus
15. 03. 2023
Dát tip

ok. moja otázka smerovala iba k tomu, či je to kumulovaná funkcia poľovníka!


revírník
15. 03. 2023
Dát tip

Evženie, tys mi sem až teď přiskočila, tak i tobě děkuji za přání.


revírník
15. 03. 2023
Dát tip 8hanka, gabi tá istá, Janina6, Gora

Jéminánku, Gabčo, dcerko moje adoptivní, co mi to děláš! Já jsem si mohl tiše chodit okolo, tu a tam se stavit na slovíčko a nikdo nemusel nic vědět a nic mi připomínat. (Tedy kromě těch telefonátů zblízka i zdaleka, co musím absolvovat od rána dofčíl.)

Ale že by mě taková přízeň všech vás známých, přátel a takřka vlastní rodiny netěšily, to zas jo, těší, a moc.

Vezmu to tedy popořádku:

Gabiko, děvče moje zlaté, tys to vystihla: ... koľko tu budeš rád, viac ani deň. Děkuju ti za porozumění a ubezpečuju tě, že doposud jsem tady rád - a dál se uvidí.

Abakusi, Norsko ti to vysvětlil a já upřesním: něco jako fořt.

Bačkovský, dievča z lesa, Blackie, vřelé díky za přání.

Haničko, tvoje "místo přání" mi připomnělo čísi loňské "místo narozenin" a asi to nebude náhoda. No a to, co čtu dál ... ne, to už nejde, vlhnou mi oči, ztrácím slova ... Tak jen: Díky! Veliké díky.

Ireno, moc mě těší tvá přízeň a tvé přání. Děkuji.

Janičko, díky za přání. Vyřiď prosím poděkování i svému tatínkovi Emilovi a že na něho taky občas vzpomínám.

aleš-novák, Jamardi, Alegna, K3, vesuvanka, Muamarek - všem děkuji za přání a přeju také hodně zdraví, lásky a pohody.

Luboši, ty si toho navymýšlíš, ale za všechno ti děkuji, myslíš to dobře, já vím.


Přeji jen to dobré a krásné.


Kočkodan
15. 03. 2023
Dát tip Gora, revírník

Získals hodně letokruhů

a tady dost blahopřání,

tak jestlipak jde to k duhu,

když vidíš ty sympatie?

Jak víš, dlouho limba žije

a ty jsi jí podoben,

jako člověk zhotoven

jen z kvalitních složek,

ještě chvíli drahnou, Jani,

musíš čekat Járu,

možná i pár járů,

než budete v páru

tam nahoře kdesi

zase chodit lesy.

Máš je i zde, Bože?!

 

Gabi, já ti též děkuji.


Muamarek
14. 03. 2023
Dát tip

Přidávám se s přáním pevného zdraví a všeho nejlepšího ke gratulantům... 


vesuvanka
14. 03. 2023
Dát tip

Jardo, připojuji se s gratulací a přeji Ti hodně zdraví a pohody.

Gabi, děkuji za upozornění.


K3
14. 03. 2023
Dát tip

Trochu se stydím, že jsem na to přišel až teď. Jarda je pro mě jedna z prvních inspirací co se týče způsobu psaní na Písmáku. Já neumím moc chválit. Jeho posouzení kteréhokoliv mého textu jsem vždy ctil a ctím, ať už je kladné či záporné a vážím si ho. Přeji sílu k další tvorbě protože ta přináší potěšení a není jí nikdy dost:).


Alegna
14. 03. 2023
Dát tip

Také se stavím do  řady gratulantů a přeji zdraví a ať tě život baví.

Gabi, díky


Jamardi
14. 03. 2023
Dát tip

Gratuluji a přeji příjemné prožívání dalších let!


krásný věk!


Janina6
14. 03. 2023
Dát tip

Jardo, i já se moc ráda přidávám ke gratulaci. Ať jsi zdravý, veselý a psavý! (Mám vyřídit i pozdrav od Emila, který za Tebou zaostává jen o rok :-))


Gora
14. 03. 2023
Dát tip blacksabbath

Jardo, blahopřeji! Jsem ráda, že jsi na Písmáku, skvělý prozaik i člověk. Hodně radosti a zdraví do dalších let!


8hanka
14. 03. 2023
Dát tip Gora, Janina6, gabi tá istá, Benetka, Kočkodan, revírník

môj vnúčik má dnes 9 mesiacov, Jarko 90 rokov, krásne,  nie?

Každý deň je úžasný...alebo aspoň môže byť...Jarkova láska k Janičke ( a lesu)  navždy

miesto priania

čarovné sú zvuky lesa, ty im rozumieš..
navždy prepojení... ešte stále chceš,
kráčať medzi stromy, dýchať vône jari,
nebuď smutný, ak sa to vždy  nepodarí,
stačí privrieť oči a zase ste tam spolu,
behá ako srnka po skalách hore-dolu...
s úľubou pozeráš na tú ženskú  krásu,
je Tvojou súčasťou, chytíš ju kol pásu
a  šepkáš, hoci počúva len les
si pre mňa všetkým navždy, nielen dnes...
nič na tom nemení, že už tu nie je s tebou,
ktovie, možno by si ani Ty už nebol,
keby neprišla a nezostala, láska...

 


Gabiko....děkuji za milé upozornění....a.... přidávám se ke gratulantům....

Vše jen to nej-nej-nej, Jarko!!!


 ... všetko dobré a pokojné***


Bačkovský
14. 03. 2023
Dát tip

Tak vše nejlepší pro Revírníka


Norsko 1
14. 03. 2023
Dát tip

hajnej


Abakus
14. 03. 2023
Dát tip

Gratulujem a.... čo je to revírník?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru