Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hudební koány

10. 04. 2023
15
11
345
Autor
supizmus

Jak ovlivní dějiny hudby, když kapele, která je na šňůře, se ta šňůra přetrhne?

Mají milovníci klasické hudby vyhlásit paniku, když dirigentovi před vystoupením něco nehraje?

Urazí se saxofonista, když mu sdělí, že je trubka?

Co když je houslista od rána rozladěný?

Mohou chlapec a dívka bez hudebního sluchu notovat?

Jaká je budoucnost punkového hesla "no future"?

Může orchestr dirigovat i hokejový trenér? - Rozdíl mezi takty a taktikou přece nemůže být tak veliký...

 


11 názorů

Rhodesie
12. 04. 2023
Dát tip supizmus

Pobavilo... :)

 

Přetrhlá šňůra se zapíše do dějin.

Milovníci klasické hudby mají dirigenta na háku.

Saxofonista se určitě urazí, když se mu sdělí, že je trubka. Hornistu to potěší.

Rozladěný houslista se na chvíli strčí do Daliborky.

Chlapec a dívka využívají spíše ostatní smysly a to v pořadí:  zrak, čich, hmat, chuť.

Hokejový trenér může dirigovat cokoli. Každý z nás je hokejový trenér...


blacksabbath
12. 04. 2023
Dát tip supizmus

Rozdíl mezi takty a taktikou přece nemůže být tak veliký...:-))))))))



Philogyny
11. 04. 2023
Dát tip

bezva 


Benetka
10. 04. 2023
Dát tip supizmus, Philogyny

Když tak přijímám jako trest ukamenování ale:

Co vznikne když se zkříží krtek a slavík?

Andrea Bocelli.


Kočkodan
10. 04. 2023
Dát tip Benetka, supizmus

Rád jsem si přečetl. A zase se holt nechal vyprovokovat... ;-)

 

Nejsou nejlepšími hráči na kotle přece jen čerti?

Není to škoda, že hrdina hry J. K. Tyla musel jít do světa pěšky a nemohl jet na motocyklu značky ČZ?

Není jen mýtem, že se po uvedení Veselé vdovy zvýšil počet nevyjasněných úmrtí ženatých mužů?

Je pravda, že je pro dirigenta největším nepřítelem každý hobojista? Že se ho bojí?

Platí, že když hraje na klavír rychlejší skladbu lehká žena, že to tak nějak víc šlape?

Není to jen pustá pomluva, že byl J. S. Bach impotentní?

Je pravda, že mezi pracovníky Českých drah není ani jeden, který by měl jako koníčka hru na bezpražcovou basovou kytaru?

Když uchopí houslista svůj nástroj za krk, nevzpomene si někdy na tchyni?

Je pravda, že měli operu Tosca obzvlášť rádi soustružníci?*

Tvrdí se popravdě, že harfistkám častěji hrábne?

Chtějí lékaři při koukání do krku hudebníků, aby udělali pokud možno komorní ááá?

Je mezi hráči na lesní roh větší procento paroháčů?

Není to jen výmysl bulváru, že Andrea Bocelli vždy pokukuje do první řady, jestli tam nesedí mladá štíhlá blondýnka?

Je možné udělat po návratu z nápravného zařízení kariéru jako basista?

Dá se označit otec, který dává nezbednému synkovi pětadvacet na holou, již jako určitý druh perkusionisty?

 

(* viz dřívější koncern TOS – Továrny obráběcích strojů)


Janina6
10. 04. 2023
Dát tip Benetka, supizmus, Philogyny

Vtipné :) 

Co si počne dozorce, který ztratil basový klíč?


Benetka
10. 04. 2023
Dát tip supizmus

Kluk a holka sluch mít vůbec nemusí a budou si klapat. ;)

Vždycky když čtu NO FUTURE vybaví se mi scéna z Terminátora jak to Sára nožem škrábe na desku stolu. Jak příznačné... Budoucnost zároveň je i není. :)

Jinak dobrý TyTrubko! :D


supizmus
10. 04. 2023
Dát tip Benetka

Aleši, ten frak bohužel mít musí, neb ve všech operách a divadlech je u vstupu cedulka "no smoking".


aleš-novák
10. 04. 2023
Dát tip supizmus

i dirigent někdy dostane na frak...


Gora
10. 04. 2023
Dát tip supizmus

Prima "hlášky", supí.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru