Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A mám ji!

18. 04. 2023
15
32
447
Autor
Alegna

Ráda bych se s vámi podělila o radost.

Dnes mi přišla zpráva z Pointy, že je  u nich k vyzvednutí objednaná kniha "Tajemné kosočtverce v obilí" autora Květoně Zahájského a tak ji tu mám u sebe a těším se jak hupsnu do pelechu a oddám se humoru. Sobě i podobně potrefeným šťastlivcům přeji příjemné čtení.

Díky Květoňku


32 názorů

Gora
před rokem
Dát tip Aru, Alegna

Květońovu knihu jsem včera objevila ve schránce a nedočkavě zalistovala. Už jen písmo mi vyhovuje, je dobře čitelné. Tvé ilustrace pak profi jako z Dikobrazu /kdysi můj nejoblíbenější časopis/ a povídky vypadají lákavě. Věnování mi nahrnulo slzičku do očí... Dám ještě vědět, až povídkovou sbírku přečtu. Děkuji.


Aru
před rokem
Dát tip Benetka, Alegna

už ji mám taky, posílali mi ji sice přes Madagaskar, kolem Grónska, ale je to skvělé počtení, díky Květoni ;)


Alegna
27. 04. 2023
Dát tip

Pěkné počtení, Evženie, teď lituju, že věnování nemám 


Už je tu přede mnou na stole a moc se těším, až začnu číst. A také mám pěkné věnování od autora.


Alegna
23. 04. 2023
Dát tip

Jamardi, udělala jsem to ráda


Jamardi
23. 04. 2023
Dát tip

Květoni, gratuluji! Alegno, děkuji za informaci.


Alegna
22. 04. 2023
Dát tip

rádo se stalo :)


díky za info.....Květoňovi i jeho ženě.... gratulace


Alegna
20. 04. 2023
Dát tip

Nepochybuju :)


Jasně, jen že to má jen číslo objednávky, ale já to najdu a kniha bude moje!


Alegna
20. 04. 2023
Dát tip

Evženie, vyzvedávala jsem si ji přímo v Pointě v Nuslých, musela jsem

jim napsat e-mailem den, kdy si ji vyzvednu.


Aru
20. 04. 2023
Dát tip

Evži, jaký způsob dopravy a kam jsi zadávala při objednavce, tak ti to přijde. měla bys to mít v tom emailu co ti přišel od pointy napsaný


Taky si ji mám vyzvednout do dvou týdnů, jen mi není jasné, jak to bude. Je to tam v Zásilkovně jen na jméno?


K3
19. 04. 2023
Dát tip Gora, K3

Gratuluju k obětavé ženě a knize samozřejmě.


Květoň Zahájský
19. 04. 2023
Dát tip Gora, Benetka

Aru, kdybych se tím měl živit, musel bych daleko víc psát. Nebo daleko méně jíst.


Květoň Zahájský
19. 04. 2023
Dát tip Gora, Aru, niniw, Benetka, Alegna

Niniw - kresba na obálce je přejatá ilustrace z povídky Tajemné kosočtverce. Pravda, ilustrace jsem si k povídkám také kreslil sám, abych to měl těžší, tak nikoliv tužkou na papíře, ale přímo myší na obrazovce počítače ve Windowsovém programu Malování. Kolega Vaud sice všem tvrdí, že si kresby tvořím, abych ukázal, jak jsem všestranně talentovaný, ale pravdou je, že jsem chtěl jenom ušetřit na ilustrátorovi.


niniw
19. 04. 2023
Dát tip

Kvetoň, teraz čítam Tvoj komentár - takže poklona aj manželke  - aj keď sú jej motivácie akékoľvek :oD

 


niniw
19. 04. 2023
Dát tip Gora

Květoň, gratulujem a želám mnoho pobavených čitateľov

pekná obálka

u nás knižka vychádza o 5 dní 

https://www.martinus.sk/?uItem=1890553


Alegna
19. 04. 2023
Dát tip

Květoni, poděkuj tedy za mě tvojí ženě, že si můžu v tvojí knížce číst :)

Norsko, to je fakt

Aru, ať brzy přiletí

Andreino, udělala jsem to z radosti :)

 


Andreina
19. 04. 2023
Dát tip

Lídě díky za info a Stanislavovi gratulka. 


Aru
19. 04. 2023
Dát tip

také čekám až ke mě kniha doletí :)

Květoni, jde o to mít svou čtenářskou základnu, nebo lidí, kteří o tobě vědí, pak se kniha prodává sama, nejtěžší je vydat první knihu, aniž by o tobě kdokoli a cokoli věděl a nemít ani žádnou propagaci, pak to je skutečně čiré zoufalství pro toho, kdo se tím chce živit


Norsko 1
19. 04. 2023
Dát tip

Ještě že ji máš. Gratuluj si !


Květoň Zahájský
19. 04. 2023
Dát tip Gora, Norsko 1, Aru, niniw, Benetka

Děkuji vám, přátelé, za milá slova, ale gratulujete mi neprávem.

Tahle kniha je jakousi masochistickou iniciativou mé ženy. Pravda, už asi před deseti lety jsem ji měl připravenou a obesílal jsem nabídkou mnohá vydavatelství a nakladatelství, ale vždycky mi odepsali, že si musím nejdřív zaplatit korektury, ilustrace, práci redaktorů, papír, tiskařskou barvu, opotřebení tiskařských strojů, propagaci, distribuci a šrotovné očtených kusů. Pak jsou ochotni o knize uvažovat. V tu chvíli se ve mně vzedmula vlna tradiční hanácké lenosti a šetrnosti, no, vlna, taková spíš tsunami to byla, a řekl jsem si, že na pultech leží už tak dost neprodejných knih, že není třeba dalších, a od tohoto úmyslu jsem upustil. Ne tak moje drahá polovička, která si usmyslela, že si moji knihu nadělí k narozeninám. Skoro je mi jí líto, když vidím, kolik času a úsilí tomu věnuje, prakticky jenom proto, aby pak mohla sousedům říkat, že nemá doma lenivého lempla, ale spisovatele.


Alegna
18. 04. 2023
Dát tip

Díky, Nami, těším se :)


Alegna
18. 04. 2023
Dát tip

Pravda, Goro, velká gratulace Květoňovi, mám to jednoduché, vyzvedla jsem si ji přímo v Pointě


Nami 99
18. 04. 2023
Dát tip

Přeji hezké počteníčko a Květoňovi velká gratulace.


Gora
18. 04. 2023
Dát tip

Také mi dnes z Pointy napsali, ale nemohu zatím potvrdit tvůj nadpis. Prý do dvou týdnů... těším se! Tobě hezké čtení, Alegno! Hlavně však blahopřání Květoňovi k vydání knihy!


Alegna
18. 04. 2023
Dát tip

Kočkodánku, je milé, že myslíš na mou hlavičku, považuji si. Humor bude jistě jiskrný a hřejivý :)


Alegna
18. 04. 2023
Dát tip

Bene, z praku se střílí, tak opatrně :)


Kočkodan
18. 04. 2023
Dát tip

Ufff, to mi ale, Lído, odlehlo! Já se vyděsil, že jsi dostala kopřivku... Ale mít knihu od Květoně, to je – alespoň podle mého názoru – zřetelně lepší případ. Jestli budeš chtít, tak ti pošlu čepec, aby ti při čtení nenastydla hlavička. (smajlík)


Benetka
18. 04. 2023
Dát tip

Já ji za chvilku budu mít taky. Jak z praku...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru